لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Pot Player Download


فایل استـور : قالب بسیار زیبا هنرمند 2017

قالب فوق العاده زیبا 2017 عنوان برنامه : قالب بسیار زیبا هنرمند 2017
قیمت : 22,000 تومان
نوع فایل : سورس قالب

دراین مطلب قالب بسیار زیبا و فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کردیم ، که در هیچ سایتی تاکنون منتشر نشده است. افکت های جذاب با تکنولوژی Bootstrap و کتابخانه های جی کوئری زیبایی خاصی را به این قالب بخشیده است. این قالب بیشتر مناسب صفحات معرفی هنرمندان ، صفحات شخصی ، صفحات معرفی یک محصول خاص مانند بازی ، ترانه ، برنامه می باشد. تصاویر بکار برده شده در این قالب (احسان خواجه امیری) تنها جهت معرفی قالب می باشد . لذا این هنرمند اینگونه صفحه ای با طرح قالب ما ندارد. دمو و توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید...

تقویت عضلات بدن با انجام چند تمرین ایزومتریک (+تصاویر)

تمرینات ورزشی ایزومتریک
1- زانو را روی تخت فشار دھيد. کلاھک  زانو را تا جايی که می توانيد  سفت کنيد. ۵ ثانيه اين حالت را حفظ کنيد و مجددا  تکرار کنيد.

 تمرینات ایزومتریک ویژه زانو

2- بايستيد.  زانوھا را صاف نگه داريد. حالا روی پنجه پا به سمت بالا و پايين حرکت کنيد. ٣٠ بار تکرار کنيد.

 

 تمرین ایزومتریک ویژه تقویت عضلات ساق پا

3- پا را کاملا کشيده نگه داشته حالا حدود ١۵ سانتيمتر از سطح زمين بلند کرده و ۵ ثانيه نگه داشته و به حالت اول برگرديد. مجددا تکرار کنيد.

 

تقویت ماهیچه ها با تمرینات ایزومتریک

4- روی زمين به پشت دراز بکشيد و زانوھا را خم کنيد.  حالا تا جايی که می توانيد زانوھا را از ھم باز کرده و بعد مجددا به ھم نزديک کنيد. به ھمين ترتيب تکرار کنيد.

 

 تمرینات ایزومتریک ویژه زانو و پاها

5- روی لبه تخت بنشينيد. به کمک سفت کردن عضلات ران، زانو را بالا آورده و صاف نگه داريد. ۵ ثانيه در اين وضعيت بمانيد و سپس به حالت اول برگرديد. مجددا تکرار کنيد.

 

 تقویت ماهیچه های پا با تمرینات ایزومتریک

6- به پشت دراز بکشيد. زانوھا خم باشد. حالا به آرامی ابتدا سر و سپس شانه ھا را بلند کرده و تا جايی که می توانيد به حالت نشسته درآييد. ٢ ثانيه نگھداريد. به حالت اول برگشته و مجددا تکرار کنيد.

 

تمرینات ایزومتریک برای تقویت عضلات شکم

7- روی تخت به پشت دراز بکشيد و زانوھا را خم کنيد. حالا تا جايی که می توانيد باسن خود را از زمين بلند کرده و ۵ ثانيه نگه داريد. مجددا به حالت اول برگشته و حرکت را تکرار کنيد.

 

 تقویت عضلات بدن با تمرینات ایزومتریک

8- به شکم دراز بکشيد و پاھا را صاف نگه داريد. حالا يک پا را به طور کامل به طرف بالا حرکت دھيد. ۵ ثانيه نگه داشته و مجددا تکرار کنيد.

 

  تمرینات ایزومتریک

9- به پھلو دراز بکشيد و زانوھا را کشيده نگھداريد. حالا پای بالايی را به سمت بالا حرکت دھيد و ۵ ثانيه نگه داريد. دقت داشته باشيد که زانوھا خم نشده و بدن و پاھا به سمت جلو منحرف نشود.

 

 

 تمرینات ایزومتریک و تقویت ماهیچه های پا

10- به پشت دراز بکشيد. زانوھا صاف باشند. حالا يکی از زانوھا را خم کرده و به سمت قفسه سينه بکشيد. در ھنگام انجام حرکت کمر شما صاف و روی زمين باشد. دقت داشته باشيد در اين حرکت ابتدا ٣٠ بار برای اندام راست تکرار کنيد و بعد از اتمام آن برای اندام ديگر تکرار کنيد.

 

 تقویت عضلات بدن با تمرینات ایزومتریک

11- روی زمين به پشت دراز بکشيد و زانوھا را خم کنيد. حالا ھر دو زانو را ھمزمان با ھم به ترتيب به راست و چپ بچرخانيد و به ھمين ترتيب تکرار کنيد. شانه ھای شما در تمام مدت با زمين تماس داشته باشند.

 

 تمرینات ایزومتریک ویژه زانو و پاها

12- به شکم دراز بکشيد. دستھا را روی کمر قرار دھيد. حالا سعی کنيد در حالی که شانه ھا را به ھم نزديک می کنيد سر و شانه ھا را به بالا حرکت داده و ۵ ثانيه نگھداريد. حالا به حالت اول برگشته و مجددا تکرار کنيد.

 

  تمرینات ایزومتریک


منبع : omedclinic.com

1 ستاره
لطفا رای دهید!

در صورتی که با استخراج فایل فشرده با مشکل مواجه شدید جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را نصب کنید. لازم به ذکر است پسورد کلیه فایل های فشرده شده www.coffe-net.ir با حروف کوچک می باشد.

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود