لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]



فایل استـور : محاسبه اقساط و بهره وام های بانکی

دانلود نرم افزار اقساط و سود وام های بانکی

دانلود نرم افزار محاسبه اقساط و بهره وام های بانکی در ادامه نرم افزار های فارسی و کاربردی ، برنامه ای محاسبه گر اقساط و بهره وام های بانکی رو برای شما طراحی کردیم. این برنامه با توجه به میزان مبلغ وام درخواستی و درصد سود و همچنین مدت زمان بازپرداخت با فرمول جدید بانک ها ، اقساط ماهیانه به همراه بهره کل وام را برای شما محاسبه و نمایش میدهد. این برنامه همچنین جهت مقایسه اقساط ، محاسبه با فرمول گذشته را نیز دارد. پیشنهاد می کنم این برنامه را به آرشیو نرم افزارهای ویندوز خود اضافه کنید. چرا که ممکن در آینده شما و یا اقوام نزدیکتان بخواهند وام بگیرند.



چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است؟

چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است

برای این که بدانید چه ورزشی برای تناسب کدام اندام مناسب است، این مطلب را مطالعه کنید.

 

تقویت بازوها با تنیس
ضربه زدن به توپ و عبور دادن آن از تور می تواند باعث تقویت بازوان شود. همچنین حرکت کف دست (فورهند) می تواند برای تقویت قفسه سینه مناسب باشد، حرکت پشت دست (بک هند) نیز می تواند برای تقویت شانه ها مفید باشد.


شنا برای تقویت بالاتنه
شنا برای تقویت اندام های بالای کمر، مناسب است. حرکت در برابر مقاومت آب، بازوها را تقویت می کند. شنای آزاد، کرال پشت یا پروانه می تواند عضله شانه و عضلات سینه ای را به کار بگیرد.


پدال زدن برای تقویت ساق پاها
دوچرخه سواری برای ماهیچه پای شما مفید است.
عضله چهار سر ران، ماهیچه های همسترینگ و پشت ساق پا را تقویت می کند.


دویدن برای تناسب تمام بدن
دویدن و پیاده روی سریع برای پشت ساق پاها و ران ها مفید است . این ورزش ها با پوکی استخوان مقابله می کند.


پیاده روی برای تقویت مفاصل
قدم زدن که سبک تر از دویدن و پیاده روی سریع است، ماهیچه های پا و استخوان ها را تقویت می کند.


پیلاتس و یوگا برای تقویت عضلات میان تنه
این ورزش های محبوب که کل بدن را تمرین می دهد، برای تقویت عضلات میان تنه (منطقه بین کمر و شکم) مفید است . همچنین یوگا می تواند برای ماهیچه های پا و قسمت بالای بدن نیز مناسب باشد.


منبع: روزنامه خراسان

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود