لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

با عرض پوزش ، سرور اصلی دانلود سایت با مشکل مواجه شده است ، لذا ازشما کاربران عزیز درخواست می گردد فعلا از قسمت فایل استور سایت پرداختی را انجام ندهید. در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم.
با عرض پوزش ، سرور اصلی دانلود سایت با مشکل مواجه شده است ، لذا ازشما کاربران عزیز درخواست می گردد فعلا از قسمت فایل استور سایت پرداختی را انجام ندهید. در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم.
متاسفانه بسیاری از فایل های قابل دانلود از دسترس خارج شده اند ، در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم


برای جوان ماندن فقط 4 دقیقه زحمت بکشید!

انسان به طور ذاتی دوست دارد جوان بماند و تا حد ممکن پیری را به تاخیر بیاندازد و به طبع برای رسیدن به این خواسته بایستی تلاش کند که یکی از تلاش های توصیه شده انجام حرکات ورزشی است ، حرکاتی که متاسفانه در بین مردم کشورمان زیاد به ان پرداخته نمی شود.جوان ماندن برای افرادی که فرصت زیادی برای رفتن به باشگاه و انجام ورزش های طولانی مدت را ندارند پیشنهادی فوق العاده داریم ، پیشنهادی که بر اساس نتایج تحقیقات منتشر شده است.

 

جوان ماندن و به تاخیر انداخت پیری سلول های بدن با 4 دقیقه دوچرخه سواری تند
روزانه 4 دقیقه به سرت و با تمام قدرت دوچرخه بزنید تا سلول های بدنتان جوان مانده و از پیری دور شوند.

بر اساس گزارش کلینیک "مایو" در آمریکا تحقیقات نشان داد که روزانه 4 دقیقه انجام حرکت دوچرخه با سرعت و قدرت بالا مساوی است با جوانی سلول های بدن.
برای نتیجه ی بهتر و قابل انتظار بایستی انجام 4 دقیقه دوچرخه زدن را 4 بار در هفته به همراه 90 دقیقه پیاده روی انجام دهید.
دوچرخه سواری با شتاب بالا روند پیری را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد و برعکس کاهش فعالیت بدنی و سستی در ورزش پیری را سریعتر می سازد.
اکثر مردم فکر می کنند که دوچرخه سواری طولانی مدت می تواند بهترین ورزش باشد اما در حالیکه مرکز تحقیقات آمریکا می گوید بهترین روش دوچرخه سواری برای افرادی که فرصت کافی برای ورزش ندارند انجام 4 دقیقه دوچرخه سواری با شتاب بالاست .
با نادیده گرفتن DNA و بحث وراثت عاملی برای طولانی شدت عمر و سلامت انسان وجود دارد که در داخل بدن با نام میتوکندری نشاخته می شود با این تغییر در سبک زندگی در وضعیت بهتری خواهد بود.
میتوکندریها در تمام سلولها دارای تنفس هوازی به جز در باکتریها که آنزیمهای تنفسی آنها در غشای سیتوپلاسمی جایگزین شده اند وجود دارند. این اندامکها ، نوعی دستگاه انتقال انرژی هستند که موجب می شوند انرژی شیمیایی موجود در مواد غذایی با عمل فسفوریلاسیون اکسیداتیو ، به صورت پیوندهای پرانرژی فسفات (ATP) ذخیره شود.
به گفته محققان کلینیک "مایو" 72 مرد و زن در میانگین سنی 18 تا 30 و 65 تا 80 در این بررسی مورد آزمایش قرار گرفتند که بعد از نتایج به دست امده تاثیر دوچرخه سواری با شتاب بالا در جلوگیری از پیری سلول ها ثابت شد.
به گفته ی دکتر " سریکوماران نیر " این خبر خوبی برای افرادی است که به دلیل مشغله زیاد فرصت ورزش ندارند. وی در ادامه افزود :تمام بررسی ها با دقت بالا انجام شد و به نظر من هیچ جایگزینی برای این ورزش در رابطه با جلوگیری از پیری در بدن وجود ندارد.

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:

رتبه این صفحه
امتیاز دهید
به کافی نت IR
امتیاز دهید