لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Firefox Quantum
Firefox Quantum


فایل استـور : افزونه حذف تبلیغات KMPlayer

عنوان برنامه : افزونه غیرفعال سازی تبلیغات KMPlayer به همراه آخرین نسخه پلایر
قیمت : 10,000 ریال
نوع فایل : ستاپ (نصب کننده)

توضیحات مختصر : یکی از مشکلات پلایر که واقعا خیلی وقت ها اعصاب کاربران را خصوصا در هنگام تماشا فیلم بهم میریزد تبلیغات کی ام پلایر است که به راحتی با مسدود سازی سرورهای این نرم افزار می توان تبلیغات را غیر فعال کرد . همراه نرم افزار یک فایل اجرایی کم حجم که کلیه سرورهای تبلیغات را غیر فعال می کند وجود دارد که تنها با اجرای آن می توانید از شر آن ها خلاص شوید !!



یک برنامه ساده کاهش وزن با پیاده روی

یک برنامه ساده کاهش وزن با پیاده روی

توصیه های موثر برای کاهش وزن با پیاده روی

افراد بسیار کمی هستند که از وزنشان رضایت دارند و تمایلی به کاهش وزن ندارند هم چنین رژیم های غذایی متنوعی وجود دارد که به سرعت کاهش وزن می افزایند. اما همیشه کار آمد نیستند .هم چنین امکان پذیر است و نیازی به پول نیست بلکه باید عادت غذایی را تغیر داد . بسیار ساده است که بیشتر قدم بزنید و بیشتر وزن کم کنید اما روزانه چند گام برای کاهش وزن نیاز است؟

 

مقدار کالری که طبق قدم زدن و پیاده روی کم می کنید بر اساس 2 فاکتور است :1 - محیط پیاده روی می سوزانید .
اما اگر می خوایهد بیشتر خاص باشید باید 100 کالری در 2000 گام بسوزانید . در واقع برای کاهش 1 پوند باید 3500 کالری بسوزانید.
اما بهترین و سالم ترین راه کاهش وزن  1 پوند در هفته است یعنی سوزاندن 500 کالری در روز و روزانه پیاده روی کردن.

توصیه های موثر برای کاهش وزن با پیاده روی

نکاتی مفید برای خلق موقعیت برای کاهش وزن با پیاده روی

1- قدم زدن با کودکانتان تا مدرسه

2- اجتناب از سوار شدن وسایل نقیله برای رفتن به محل کار و منزل

3- سعی کنید از پله به جای پله برقی و آسانسور استفاده کنید.

4- ماشین را در مکانی دور تر پارک کنید تا بیشتر قدم بزنید.

5- قدم زدن برای رسیدن به ایستگاه تاکسی و اتوبوس


برای کاهش وزن چطور باید قدم بزنید ، برنامه پیاده روی اصولی :
پیشنهاد ما به شما این است که 3 روز ابتدایی را در 15 تا 20 دقیقه قدم بزنید و بعد تدریجی به زمان آن بیفزاید و به 30 تا 60 دقیقه در روز برسانید.
به یاد داشته باشید قدم زدن و استفاده از توصیه ها به خودتان بستگی دارد . قدم زدن روزانه بین 7/000 تا 10/000 گام امکان پذیر است و برای کاهش وزن موثر است.
می توانید از گام شمار برای شمارش گام ها استفاده کنید که طبق آن بتوانید گام ها را کم یا زیاد و منظم فعالیت کنید.

ستاره (1)
لطفا رای دهید!

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود