لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [آرشیو]

1398 Calendar Wallpaper

یک برنامه ساده کاهش وزن با پیاده روی

یک برنامه ساده کاهش وزن با پیاده روی

توصیه های موثر برای کاهش وزن با پیاده روی

افراد بسیار کمی هستند که از وزنشان رضایت دارند و تمایلی به کاهش وزن ندارند هم چنین رژیم های غذایی متنوعی وجود دارد که به سرعت کاهش وزن می افزایند. اما همیشه کار آمد نیستند .هم چنین امکان پذیر است و نیازی به پول نیست بلکه باید عادت غذایی را تغیر داد . بسیار ساده است که بیشتر قدم بزنید و بیشتر وزن کم کنید اما روزانه چند گام برای کاهش وزن نیاز است؟

 

مقدار کالری که طبق قدم زدن و پیاده روی کم می کنید بر اساس 2 فاکتور است :1 - محیط پیاده روی می سوزانید .
اما اگر می خوایهد بیشتر خاص باشید باید 100 کالری در 2000 گام بسوزانید . در واقع برای کاهش 1 پوند باید 3500 کالری بسوزانید.
اما بهترین و سالم ترین راه کاهش وزن  1 پوند در هفته است یعنی سوزاندن 500 کالری در روز و روزانه پیاده روی کردن.

توصیه های موثر برای کاهش وزن با پیاده روی

نکاتی مفید برای خلق موقعیت برای کاهش وزن با پیاده روی

1- قدم زدن با کودکانتان تا مدرسه

2- اجتناب از سوار شدن وسایل نقیله برای رفتن به محل کار و منزل

3- سعی کنید از پله به جای پله برقی و آسانسور استفاده کنید.

4- ماشین را در مکانی دور تر پارک کنید تا بیشتر قدم بزنید.

5- قدم زدن برای رسیدن به ایستگاه تاکسی و اتوبوس


برای کاهش وزن چطور باید قدم بزنید ، برنامه پیاده روی اصولی :
پیشنهاد ما به شما این است که 3 روز ابتدایی را در 15 تا 20 دقیقه قدم بزنید و بعد تدریجی به زمان آن بیفزاید و به 30 تا 60 دقیقه در روز برسانید.
به یاد داشته باشید قدم زدن و استفاده از توصیه ها به خودتان بستگی دارد . قدم زدن روزانه بین 7/000 تا 10/000 گام امکان پذیر است و برای کاهش وزن موثر است.
می توانید از گام شمار برای شمارش گام ها استفاده کنید که طبق آن بتوانید گام ها را کم یا زیاد و منظم فعالیت کنید.


لطفا رای دهید !
(1 رای 4 از 5)

در صورتی که با استخراج فایل فشرده با مشکل مواجه شدید جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را نصب کنید. لازم به ذکر است پسورد کلیه فایل های فشرده شده www.coffe-net.ir با حروف کوچک می باشد.

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود