لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Pot Player Download


فایل استـور : برنامه فارسی مدیریت ترافیک اینترنت

مدیریت ترافیک مصرفی اینترنت برای اعضای خانواده

دانلود نرم افزار فارسی کنتور ترافیک مصرفی اینترنت Counter Download v1.0 Farsi این برنامه که توسط سایت کافی نتIR طراحی و برنامه نویسی شده است یک برنامه ساده ، کم حجم و
در عین حال کاربردی است که بیشتر به درد کسانی می خورد در منزل خود چند نفر از رایانه متصل به اینترنت استفاده می کنند و مشخص نیست که چه کسی اینترنت را تمام می کند !

در این برنامه که می توانید چند کپی از نسخه قابل اجرا بنام اعضای خانواده ایجاد کنید ، مقدار حجم مثلا دو گیگ و محدودیت زمانی ایجاد می کنید و کاربر با Start زدن کنتور خود میزان حجم مصرفی خود را ثبت می کند.

نکاتی برای پیشگیری از دیابت

1- وزن خود را کنترل کنید. چاقی می تواند سرآغازی برای دیابت باشد.


2- از سبزیجات و حبوبات و سالادهای مناسب در رژیم غذایی خود زیاد استفاده کنید. در سالادها استفاده از سرکه به میزان کافی توصیه می گردد.

 

3- روزانه تا می توانید پیاده روی کنید.حتی اگر وزن کم نکنید، این کار برایتان بسیار سودمند است. کسانی که در هفته 4 ساعت و یا هر روز نیم ساعت ورزش کنند،خطر ابتلا به دیابت را 80% کم می کنند.ورزش توان جذب انسولین بدن را افزایش می دهد که این امر نهایتاً به جذب بیشتر قند در سلولها کمک می کند.

4- سعی کنید در استفاده از غلات یک خبره و متخصص شوید. یعنی بایستی با توجه به راهنماییهای کارشناسان غذایی، غلاتی را که حاوی مقداری از انواع قندها باشند از رژیم غذایی خود حذف و یا کم مصرف کنید.

5- قهوه زیاد بنوشید. البته از قهوه ای استفاده کنید که دارای کافئین باشد.


6- شبها خوب و به میزان کافی بخوابید. میزان خواب بین 6 تا 8 ساعت کافی است. خواب طولانی بیش از 8 ساعت و خواب کوتاه کمتر از 5 ساعت خطر ابتلا به دیابت را زیاد می کند.


7- از غذاهای آماده و فست فودها بپرهیزید.


8- گوشت قرمز کم مصرف کنید.

9- در غذاهای خود از ادویه جات به ویژه دارچین استفاده کنید.


10- سعی کنید از اضطراب و فشارهای روحی و عصبی بپرهیزید. آرامش روح و روان پیام آور سلامتی است.

11- تنها زندگی نکنید،به ویژه خانمها.زنانی که تنها زندگی می کنند، 2.5 برابر بیشتر از زنان دیگر،احتمال ابتلا به بیماری دیابت را دارند.البته این امر بیشتر به شیوه زندگی و نوع تغذیه این خانمها مربوط می شود.

12- بیشتر علائم بیماری دیابت در آغاز ، نامحسوس هستند. بنابراین لازم است که با انجام آزمایشهای مرتب خون، از میزان قند خون خود آگاه شوید. اشخاص بالای 45 سال بایستی مرتب از میزان قند خون خود باخبر باشند. جوانان در صورت داشتن زمینه های مساعد کننده بیماری قند خون ، مانند چاقی ، استعداد فامیلی ، کلسترول و فشار خون بالا و ... بایستی مرتب میزان قند خود را آزمایش کنند.

1 ستاره
لطفا رای دهید!

در صورتی که با استخراج فایل فشرده با مشکل مواجه شدید جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را نصب کنید. لازم به ذکر است پسورد کلیه فایل های فشرده شده www.coffe-net.ir با حروف کوچک می باشد.

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود