آموزش ساخت عروسک آدم برفی پارچه ای

آموزش ساخت عروسک آدم برفی پارچه ای

آموزش ساخت عروسک آدم برفی پارچه ای

ساخت عروسک آدم برفی

درهوای سرد این روزها و بارش برف در بسیاری از شهرهای ایران، ساخت یک دست ساخت زمستانی که حال و هوای کریسمی هم داشته باشد بسیار خوش آیند است. اگر به خاطر بارش برف در خانه مانده اید و به دنبال یک سرگرمی هستید، با این آموزش همراه شوید و عروسک های آدم برفی بسیار زیبا و در عین حال ساده را بیاموزید. این عروسک برای هدیه دادن به بچه ها و همچنین دکور اتاق و منزل با حال و هوای زمستانی و کریسمسی بسیار مناسب است.

ساخت عروسک آدم برفی

وسایل مورد نیاز:
    یک لنگه جوراب نخی سفید
    یک لنگه جوراب رنگی (ترجیحا جنس حوله ای)
    شن گلدان یا برنج یا الیاف
    نخ ضخیم (نخ گوبلن) یا کش
    روبان رنگی شاد
    چسب حرارتی
    ماژیک یا رنگ اکرلیک
    توپک کوچک نارنجی یا پارچه نمدی نارنجی
    دگمه های رنگارنگ

ابتدا داخل جوراب سفید را با الیاف، شن یا برنج پر کرده و بالای آنرا با نخ خوب محکم کنید به طوری که کاملا فشرده نباشد. برای اینکه پر کردن جوراب با شن و برنج راحت باشد از یک قیف کاغذی کمک بگیرید. حالا وسط جوراب پر شده را مجددا با نخ سفید به نسبت سر و بدن آدم برفی ببندید. اگر جوراب را کاملا پر می کردید بستن نخ در این مرحله به خوبی انجام نمی گرفت.

ساخت عروسک آدم برفی

دگمه های رنگارنگ را روی شکم آدم برفی با چسب حرارتی بچسبانید.

 ر

در قسمت صورت آدم برفی، با رنگ یا ماژیک چشم ها و دهان را مطابق تصویر نقاشی کنید.برای دماغ آدم برفی در این آموزش ار دو توپک ریز نارنجی استفاده شده است. اگر به این توپک ها دسترسی ندارید با پارچه نمدی نارنجی یک مثلث کوچک به شکل هویج ببرید و با چسب حرارتی در قسمت دماغ بچسبانید.

ساخت عروسک آدم برفی

یک تکه روبان رنگی را به جای شال گردن آدم برفی مطابق تصویر به وسیله چسب حرارتی، دور گردن آدم برفی بچسبانید.برای این کار می توانید از پارچه های بلا استفاده نیز بهره ببرید.حالا نوبت کلاه آدم برفی است. یک لنگه جوراب رنگی حوله ای برای این کار داشتیم. قسمت نوک پنجه جوراب را در فاصله مناسب با قیچی برش زده، دو لایه از لبه آن را برگردانید و با چسب روی سر آدم برفی محکم کنید.

ساخت عروسک آدم برفی

عروسک آدم برفی شما آماده است. این عروسک زیبا را برای خودتان یا هدیه به دیگران بسازید و خاطره برف امسال را ماندگار کنید.

ساخت عروسک آدم برفی

آموزش ساخت عروسک آدم برفی پارچه ای

Globe


لطفا رای دهید !
   
+119

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود