لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Pot Player Download


فایل استـور : پروژه آماده افتر افکت Glassy Parallax

پروژه آماده افتر افکت

دانلود Glassy Parallax After Effects Templates پروژه آماده افتر افکت اسلایدشو Glassy Parallax اسلاید شویی بسیار زیبا از شرکت Motionarray  با افکت هایی بسیار حرفه ای و زیبا جهت نمایش تصاویر شما که براحتی می توانید با درگ و دراپ تصاویر خود در پروژه قرار داده و آن را رندر کنید. و از نتیجه حرفه ای کار که مهترین قسمت آن عمق بخشیدن به تصاویر با کیفیت FullHD است لذت ببرید. مدت این پروژه 64 ثانیه ، بدون نیاز به پلاگین خاص و قابل اجرا بر روی افترافکت نسخه CS5 به بالا می باشد.

تمرینات مخصوص و ضد پیری

تمرینات مخصوص و ضد پیری

ورزش ضد پیری به روش چینی چی کونگ

 

بعد از سپری کردن دهه سوم عمر ، بدن آهسته آهسته دچار کمبودهایی می شود که با انجام حرکات ورزشی با اصول می توان آنها را متوقف و رفع کرد. در ورزش چینی چی کونگ, هماهنگی فیزیکی، ذهنی و معنوی وجود دارد .استادان مشهور بر این باور هستند که تمرین کردن به طور منظم ممکن است نه تنها سلامت جسمی و روانی شما را بهبود بخشد ، بلکه ممکن است حتی یک سبک زندگی فعال را طولانی تر کند. ما در بخش سلامت کافی نت همیشه برای یادگیری چیزهای جدید آماده هستیم و می خواهیم برخی از محبوب ترین تمرین های چی کونگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

حرکات ورزشی چی کونگ که به تمرینات ضد پیری مشهورند
تنفس :
استادان معتقدند تنفس با یک روش خاص می تواند سلامت عمومی را بهبود بخشد و زندگی را طولانی تر کند.
به آرامی از بینی خود نفس را عبور دهید و 1 تا 2 ثانیه نگه دارید.
یک تنفس کوچک دیگر برای پر کردن حداکثر ظرفیت ریه ها انجام دهید؛
1 تا 2 ثانیه صبر کنید و از دهان خود بیرون دهید. خیلی آهسته و طولانی بازدم انجام دهید
این روش تنفسی کل بدن را متعادل می کند و روند پیری را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

گرم کردن :
گرم کردن بسیار مهم است. این یک گام برای آماده سازی است و نباید هرگز از آن صرف نظر کنید.
بدن خود را به طور کامل آرام کنید.
زانوهایتان را کمی خم کنید و سعی کنید وزن را به طور مساوی روی هر دو پاهایتان توزیع کنید.
دست هایتان را به جلو و عقب و سپس به سمت دیگر تاب دهید

تقویت کلیه ها و کمر :
این ورزش کمر را تقویت می کند و هم چنین عملکرد کلیه ها را تحریک می کند.
با پاهای خود صاف بایستید و یا فقط پاها را با عرض شانه باز کنید و پاهایتان را به جلو خم کنید.
آهسته خم و پایین آورید ، بی آنکه زانوها را خم کنید .
مستقیم نگاه کنید . اگر این کار را درست انجام دهید، احساس می کنید ماهیچه های کمر قوی شده اند.

10 ثانیه در این موقعیت بمانید و سپس به آرامی به موقعیت اولیه برگردید؛
6 بار اینکار را تکرار کنید.

راست کردن کمر :
این ورزش طرز قرار گرفتن ، بینیایی شما را اصلاح می کند و کمر را صاف و تقویت می کند و گردش اکسیژن را در خون بهبود می بخشد.
صاف بایستید و به آرامی سرتان را به عقب حرکت دهید؛
15 ثانیه در این موقعیت بمانید و نفس عمیق بکشید.
آهسته سر خود را به موقعیت اولیه برگردانید.
6 بار اینکار را چند بار در روز انجام دهید.

ورزش بهبود استرس :
این تمرین تمام بدن را آسوده می کند.
بایستید و پاهایتان را به عرض شانه باز کنید.
کف دست هایتان را روی سینه قرار دهید
دست را کاملا باز کنید و دست هایتان را مجدد روی سینه قرار دهید.
به موقعیت اولیه باز گردید
این کار را 6 بار انجام دهید.

کشش کمر:
این ورزش ظرفیت ریه ها را افزایش می دهد ، انرژی بدن را تامین می کند ، و عملکرد کبد، کلیه ها، معده و روده ها را بهبود می بخشد.
صاف بایستید و دست هایتان را مقابل خود قرار دهید؛
 نفس بکشید و دست هایتان را به آهستگی بلند کنید طوری که کف دست هایتان با هم برخورد کند
همزمان، روی انگشتان پای خود بایستید. دست هایتان را به آرامی پایین بیاورید بازدم انجام دهید و به جایگاه اولیه برگردید.
6 باراین کار را تکرار کنید.

1 ستاره
لطفا رای دهید!

در صورتی که با استخراج فایل فشرده با مشکل مواجه شدید جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را نصب کنید. لازم به ذکر است پسورد کلیه فایل های فشرده شده www.coffe-net.ir با حروف کوچک می باشد.

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود