لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Pot Player Download


فایل استـور : دانلود نینجاگرام 5.1.7 کرک شده

دانلود نینجاگرامninjagram 

دانلود نینجاگرام 5.1.7 جدیدترین نسخه نینجاگرام کرک شده سالم  بهترین و پرطرفدار ترین ربات شبکه اینستاگرام می باشد. این ربات اکثر کارهای مورد نیاز شما رو به صورت اتوماتیک انجام میدهد در واقع نینجاگرام نوعی ربات می باشد که با تنظیم آن می توانید به صورت خودکار از پیج اینستاگرام خود فالوور جذب نمایید و یا بصورت اتوماتیک لایک و کامنت درج نمایید. به منظور محافظت پیج اینستاگرام خود در برابر بلاک شدن توسط ناظر اینستاگرام برنامه نینجاگرام دارای تایمر تصادفی درج پست و لایک یا فالوور می باشد. از ویژگی های نسخه جدید پشتیبانی از زبان فارسی در کامنت های ارسالی یا جستجو و پیدا کردن عکس می باشد.

توصیه هایی برای کاهش وزن بیشتر پس از ورزش

توصیه هایی برای کاهش وزن بیشتر پس از ورزش

بسیای از افراد تصور می‌کنند که برنامه ورزشی آنها است که میزان وزن کم کردن را مشخص می‌کند اما کارهای دیگری که بعد از ورزش یا در زمانیکه ورزش نمی‌کنیم انجام می‌دهیم نیز بسیار مهم و اثرگذار هستند.برای این که نتیجه‌ ورزش را بیشتر کنیم باید به بدن امکان این که ریکاوری انجام دهد را بدهیم. کارهایی که در زمان خارج از ورزش انجام می‌دهیم به اندازه ورزش مهم هستند.

 

توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند تا کاهش وزن بیشتری داشته باشید و اثرگذاری ورزش و افزایش دهید:

۱. بخوابید:
خوابیدن به کاهش وزن کمک می‌کند. خواب عمیق کمک می‌کند که بافت‌های عضلانی ترمیم شوند و هورمون رشد افزایش یابد. کمبود خواب باعث افزایش وزن می‌شود. زمانی که خسته هستید بدن شما موادی ترشح می‌کند که بیشتر نیاز به قند پیدا می کنید. بدن غذا و مواد غذایی که سریع به انرژی تبدیل شوند را می طلبد.

 
۲. انجام فعالیت‌های آرام:
در بین روزهایی که ورزش شدید و سنگین انجام می دهید فعالیت آرام داشته باشید. این کار باعث می‌شود که جریان خون در عضلات ادامه‌ پیدا کند. درد عضلانی کمتر شود و سیستم عصبی فعال باشد. برای مثال ورزش‌هایی همچون یوگا یا پیاده روی انجام دهد.

 

 

۳. به غذای بعد از ورزش توجه کنید:
بعد از ورزش یک میان وعده مفید مصرف کنید. سعی کنید در این میان وعده پروتئین داشته باشید. تخم مرغ می‌تواند مناسب باشد. شیرکم چرب و آب میوه نیز گزینه‌های خوبی هستند.

 
۴. ماساژ داشته باشید:
ماساژ بعد از ورزش می‌تواند ۶۰ درصد به ریکاوری کمک کند.ماساژ تورم بافت‌های ماهیچه‌ای را کاهش می‌دهد و میزان جریان خون را افزایش می‌دهد.

 
۵. بیشتر آب بنوشید:
کمبود آب باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن کاهش یابد. برای هر ساعتی که ورزش می کنید ۵۰ تا ۶۰ میلی لیتر آب نیاز دارید. یک بطری آب استاندارد حدود ۵۰۰ میلی لیتر است. چهار بطری آب معادل هشت لیوان آب است.

1 ستاره
لطفا رای دهید!

در صورتی که با استخراج فایل فشرده با مشکل مواجه شدید جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را نصب کنید. لازم به ذکر است پسورد کلیه فایل های فشرده شده www.coffe-net.ir با حروف کوچک می باشد.

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود