لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Firefox Quantum
Firefox Quantum


فایل استـور : محاسبه اقساط و بهره وام های بانکی

دانلود نرم افزار اقساط و سود وام های بانکی

دانلود نرم افزار محاسبه اقساط و بهره وام های بانکی در ادامه نرم افزار های فارسی و کاربردی ، برنامه ای محاسبه گر اقساط و بهره وام های بانکی رو برای شما طراحی کردیم. این برنامه با توجه به میزان مبلغ وام درخواستی و درصد سود و همچنین مدت زمان بازپرداخت با فرمول جدید بانک ها ، اقساط ماهیانه به همراه بهره کل وام را برای شما محاسبه و نمایش میدهد. این برنامه همچنین جهت مقایسه اقساط ، محاسبه با فرمول گذشته را نیز دارد. پیشنهاد می کنم این برنامه را به آرشیو نرم افزارهای ویندوز خود اضافه کنید. چرا که ممکن در آینده شما و یا اقوام نزدیکتان بخواهند وام بگیرند.



۱۰ماده غذایی که چند برابر تخم مرغ پروتئین دارند

۱۰ماده غذایی که چند برابر تخم مرغ پروتئین دارند

گوشت گاو یکی از غنی ترین مواد غذایی حاوی اسیدهای امینه بوده

 

تخم مرغ نه تنها منبع کامل تخم مرغ است بلکه این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی، چربی های سالم، و ویتامین ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز محسوب می شود.پروتئین موجود در این ماده غذایی کمک می کند تا احساس سیری طولانی مدت کنید ضمن این که منجر به حفظ توده عضلانی می شود.

 

با این حال، تخم مرغ تنها منبع پروتئین کامل نیست و غذاهای فوق العاده دیگری هم هستند که میزان اسیدهای آمینه و پروتئینشان چندین برابر یک عدد تخم مرغ است:

لوبیا: این ماده غذایی در هر نصف فنجان ۶,۶ گرم پروتئین دارد. لوبیا منبع گیاهی نادر از اسیدهای آمینه کامل و منیزیم است. مصرف این ماده غذایی منجر به افزایش سوخت و ساز بدن، تولید انرژی و توسعه عضلانی می شود.

نخود: در هر نصف فنجان و به صورت پخته شده ۷,۳ گرم پروتئین دارد. نخود یک غذای عالی برای کسانی است که قصد کاهش وزن دارند. نخود هورمن اشتها را سرکوب و به شما کمک می کند که دچار چربی شکمی نشوید.

خمیر بادام زمینی: در هر دو قاشق غذاخوری ۸ گرم پروتئین دارد. دوز سالم پروتئین منجر به عضله سازی و چربی سازی می شود. اضافه کردن بادام زمینی به نان گندم کامل همراه با عسل و گردو و دانه های کدو تنبل، یک میان وعده عالی برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی است.

تخم مرغ تنها منبع پروتئین کامل نیست و غذاهای فوق العاده دیگری هم هستند

 

موتزارلا و پنیر چدار: موتزارلا در هر اونس ۶,۳ گرم و پنیر چدار در هر اونس، ۶.۵ گرم پروتئین دارد. این پنیرها منابع غنی از پروتئین و سیرکننده هستند ضمن این که چربی های سالم، کلسیم و ویتامین دی موجود در آنها، به حفظ سلامت استخوان ها با افزایش سن کمک می کند.

نان غلات: در هر دو برش ۸ گرم پروتئین دارد. نان های کامل حاوی ویتامین ب، فولات و ... برای محافظت از سلامت مغز هستند.

عدس: در هر نصف فنجان ۹ گرم پروتئین دارد. مانند تمام حبوبات عدس نیز حاوی فیبر فراوان است به به از دست دادن سریع چربی ها کمک می کند. به عقیده محققان اسپانیایی کسانی که در هفته ۴ هفته یا بیشتر حبوبات مصرف می کنند، بهبود کلسترول را تجربه خواهند کرد.

تخمه کدو: در هر اونس ۹ گرم پروتئین دارد و حاوی فسفر، منیزیم و روی است. مصرف تخمه کدو به ویژه برای کسانی که می خواهند پوستی درخشان داشته باشند مفید است و پروتئین موجود در آن به تعمیر سلول های آسیب دیده و بازسازی سلول های جدید کمک می کند.

ماست یونانی: در هر ۷ اونس، ۲۰ گرم پروتئین دارد و منبع غنی از پروبیوتیک ها محسوب می شود. مصرف ماست پروبیوتیک به از دست دادن وزن و احساس سیری کمک می کند.

گوشت گاو: پروتئین گوشت گاو در هر اونس ۹,۱۲ گرم است. گوشت گاو یکی از غنی ترین مواد غذایی حاوی اسیدهای امینه بوده و مصرف آن به عضله سازی کمک می کند.

مرغ: سینه مرغ در هر ۳ اونس ۱۶ گرم و ران مرغ در هر ۳ اونس ۹ گرم پروتئین دارد. مرغ نیز یکی از غنی تری منابع اسیدهای امینه است. 

ستاره (1)
لطفا رای دهید!

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود