لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Firefox Quantum
Pot Player Download


فایل استـور : گجت نمایش قیمت لحظه ای طلا و ارز

گجت نمایش قیمت طلا و ارز در ویندوز

دانلود گجت کاربردی نمایش آنلاین و لحظه ای قیمت طلا و ارز در ویندوز Online Gold Rate Gadget Farsi v1.5در این مطلب با یک گجت اختصاصی جهت نمایش قیمت های هر گرم طلا 18 و 24 عیار ، سکه تمام بهار آزادی ، سکه امامی ، نیم سکه ، ریع سکه و دلار (تغییرات : اضافه شدن قیمت یورو)در ویندوز در خدمت شما هستیم که توسط سایت کافی نت IR طراحی شده است. برنامه پس از اجرا در قسمت Try ویندوز (کنار ساعت) قرار می گیرد و می توانید با قرار دادن آن در استارت آپ ویندوز هر لحظه ای که تمایل داشتید از آخرین قیمت طلا و ارز با خبر شوید.

ZPlayer



تاثیر پیاده روی بر سلامتی و تناسب اندام

آیا پیاده‌روی فعالیت کافی برای سلامتی است؟

پیاده‌روی بهتر از ورزش نکردن است اما کافی نیست‎

 

پیاده‌روی بهتر از ورزش نکردن است اما برای افزایش سلامتی باید ورزش‌های هوازی را با ورزش‌های قدرتی ترکیب کرد.

 

به نقل از stuff، انسان‌ها نیاز به ورزش برای سالم ماندن دارند. ورزش از مرگ زودرس و بیماری جلوگیری می‌کند و توانایی انجام کارهای روزانه را افزایش می‌دهد. پیاده‌روی یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای ورزش کردن است. اما آیا پیاده‌روی برای سالم ماندن کافی است؟

یکی از متخصصان ورزشی درباره این مساله می‌گوید پیاده‌روی بهتر از ورزش نکردن است اما برای افزایش سلامتی باید ورزش‌های هوازی را با ورزش‌های قدرتی ترکیب کرد و به صورت منظم آن‌ها را انجام داد. کم بودن آمادگی جسمانی باعث کاهش طول عمر می‌شود. انجام فعالیت‌های قدرتی باعث می‌شود که حجم عضلات کاهش پیدا نکند و تراکم استخوان‌ها بیشتر شود. پیاده‌روی به تنهایی کافی نیست اما می‌تواند بدن را برای ورزش‌های سنگین‌تر آماده کند. بنابراین افراد باید ورزش‌های شدیدتر را در برنامه خود داشته باشند. البته این به این معنا نیست که پیاده‌روی تاثیر مثبت ندارد. نداشتن فعالیت فیزیکی باعث افزایش بیماری‌های قلبی، چاقی مفرط و دیابت می‌شود. پیاده‌روی می‌تواند از این نوع بیماری‌ها تا حدودی جلوگیری کند. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید می‌توانید در پیاده‌روی چالشی ایجاد کنید برای مثال بر روی تپه راه بروید.

بهتر است سرعت شما در پیاده‌روی 4 تا 6 کیلومتر در ساعت باشد و در روز حداقل نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر در محیط آلوده‌ای زندگی می‌کنید بر روی تردمیل راه بروید.

دویدن شما را بیشتر به اهداف ورزشی می‌رساند. ورزش شدیدتر مانند دویدن هر یک دقیقه اثر 3 دقیقه پیاده‌روی را دارد بنابراین اثر یک ساعت پیاده‌روی را می‌توان در 20 دقیقه دویدن به دست آورد.

ستاره (1)
لطفا رای دهید!

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود