روش های تقویت بدن بدون نیاز به ورزش » کافی نت IR

لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Firefox Quantum
Pot Player Download


فایل استـور : قالب بسیار زیبا هنرمند 2017

قالب فوق العاده زیبا 2017 عنوان برنامه : قالب بسیار زیبا هنرمند 2017
قیمت : 22,000 تومان
نوع فایل : سورس قالب

دراین مطلب قالب بسیار زیبا و فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کردیم ، که در هیچ سایتی تاکنون منتشر نشده است. افکت های جذاب با تکنولوژی Bootstrap و کتابخانه های جی کوئری زیبایی خاصی را به این قالب بخشیده است. این قالب بیشتر مناسب صفحات معرفی هنرمندان ، صفحات شخصی ، صفحات معرفی یک محصول خاص مانند بازی ، ترانه ، برنامه می باشد. تصاویر بکار برده شده در این قالب (احسان خواجه امیری) تنها جهت معرفی قالب می باشد . لذا این هنرمند اینگونه صفحه ای با طرح قالب ما ندارد. دمو و توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید...

روش های تقویت بدن بدون نیاز به ورزش

روش های تقویت بدن بدون نیاز به ورزش

برنامه بدنسازی در خانه بدون وسیله

 

افراد زیادی وجود دارند که زمان کافی برای ورزش و رفتن به باشگاه را ندارند. بسیاری از آنها کارمند هستند و چندین ساعت را پشت میز به سر می برند. بنابراین تحرک و حرکات کششی به منظور تقویت بدن این افراد بسیار مفید است. بسیاری از حرکات کششی را می توان در هنگام رانندگی، خم شدن برای برداشتن اشیا از روی زمین، مسواک زدن و یا چای دم کردن انجام داد.

 

نکته ی مهم تر از افزودن عناصر به روتین دویدن، توجه به وضعیت، تحرک و افزودن قدرت به حرکات روزمره است. این حرکات بسیار آسان را به راحتی می توانید به کارهای روزمره ی خود اضافه کنید. در ادامه به برخی از این حرکات اشاره شده است.

۱- هنگام مسواک زدن، تعادل خود روی یک پا را حفظ کنید

مسواک زدن نیاز به تمرکز ذهن زیادی نیاز ندارد. برای تقویت بدن بسیار راحت می توانید یک روتین را به آن اضافه کنید و آن هم تعادل روی یک پا است. سعی کنید این کار را برای خود به یک عادت تبدیل کنید.

۲- در هنگام پوشیدن جوراب یا کفش تعادل خود روی یک پا را حفظ کنید
برای تقویت بدن ، در هنگام پوشیدن کفش و جوراب، ننشینید. بایستید و روی یک پا تعادل خود را حفظ کنید. سپس تغییر جهت دهید و روی پای دیگر بایستید. این کار را هر روز انجام دهید.

 

۳- هنگام دم کردن چای، ورزش های مربوط به سرین را انجام دهید
زمانی که منتظر دم شدن چای صبحگاهی خود هستید، به منظور تقویت بدن ، حرکات کششی انجام دهید. پس از مدتی این کار تبدیل به یک عادت برای شما خواهد شد و دیگر نمی توانید بدون انجام این حرکت به سراغ صبحانه ی خود بروید. خلاق باشید. حرکاتی را انجام دهید که هر روز نیاز به تصمیم گیری نداشته باشد.

 

۴- در هنگام رانندگی صاف بنشینید
حتی در هنگام رانندگی نیز می توانید به تقویت بدن خود کمک کنید. سعی کنید وضعیت بدن و کمر خود را در هنگام رانندگی صاف نگه دارید. چانه و قفسه ی سینه را بالا بیاورید، شکم خود را سفت کنید و قوس کمر را کاهش دهید. سر را به عقب بکشید و بالا نگه دارید. 

۵- در هنگام عبور از درگاه، شانه هایتان را عقب بکشید و سر خود را بالا نگه دارید.
هر گاه رنگ روی دیوار، توجه شما را به خود جلب می کند و یا زمانی که می خواهید از درگاه در عبور کنید، سعی کنید شانه هایتان را به عقب بکشید و سر خود را بالا نگه دارید. این ورزش به تقویت سر و شانه ی شما کمک می کند.

 

۶- در هنگام رانندگی شکم خود را سفت کنید
هرگاه از رانندگی زیاد خسته شدید، برای تقویت بدن ، ماهیچه های شکمی خود را منقبض کنید و تا جایی که می توانید در این وضعیت بمانید. همراه با کنترل کروز ماشین پاهای خود را کمی منقبض کنید. 

 

۷- هنگامی که در صف ایستاده اید، به حرکات تعادلی بپردازید
هنگامی که در صف قطار، اتوبوس، مترو و یا هر جای دیگری که ایستاده اید، به فکر تقویت بدن خود باشید و با پاهایتان حرکات تعادلی انجام دهید و بدن خود را منقبض کنید. 

 

۸- در هنگام کار با کامپیوتر، باسن خود را منقبض کنید
صندلی خود را کنار بکشید و در مقابل میز، بر روی یک پا زانو بزنید. باسن خود را بچرخانید و سفت کنید. برای هر طرف از بدن، این تمرین را به مدت ۵ دقیقه انجام دهید. این حرکت را ۲ تا ۳ بار در روز می توانید انجام دهید.

۹- در پشت میز خود، ورزش های تقویت کننده ی پا را انجام دهید
حتی در پشت میز نیز می توانید ورزش های تقویت پا و حرکات ایزومتریک انجام داد. قسمت بالا و ساق پای خود را بر روی میز بکشید. پاها اگر به مدت زیادی آویزان باشند، سفت خواهند شد. انگشت بزرگ پایتان را به سمت زمین بکشید و اجازه ندهید پاهای شما برای مدت زیادی در کفش باقی بماند.

۱۰- در هنگام تماشای تلویزیون، حرکات ورزشی انجام دهید
در هنگام تماشای تلویزیون به راحتی می توان به انجام حرکات ورزشی پرداخت. در این زمان می توانید به انجام حرکات کششی، پل و تمرین های تقویت پا بپردازید.


۱۱- هرگاه می خواهید خم شوید، حرکت اسکوات را انجام دهید
هرگاه می خواهید اسباب بازی بچه ها را جمع  کنید و یا چیزی از روی زمین بردارید، به جای اینکه از کمر خم شوید، باسن خود را به دیوار بچسبانید و حرکت اسکوات را انجام دهید. شاید در ابتدا اسکوات برای شما سخت باشد، اما به زودی متوجه خواهید شد که تا چه حد، فشار را از روی کمر بر می دارد. برای انجام این حرکت به هیچ وجه به خود فشار نیاورید، در غیر این صورت زانوهایتان ممکن است آسیب ببیند.این حرکات بسیار ساده که با دمبل انجام می گیرد، بدن شما را تنها در عرض سه دقیقه به چالش می کشاند. زیبایی این تمرین در حرکات ترکیبی آن است.


۱۲- در رختخواب، حرکات کششی باسن را انجام دهید
اگر به پهلو می خوابید، احتمالا پاهای خود را در حالت جنینی قرار می دهید. اگر در این حالت پای پایینی را صاف و پای بالایی را خم کنید و کمی به سمت جلو بغلطید، می توانید فلکسورهای ران را بکشید و با قرار گرفتن در حالت تعادل به تقویت بدن کمک کنید. 

 

منبع: برنافیت

1 ستاره
لطفا رای دهید!

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود