برای رفتن به باشگاه، چگونه انگیزه پیدا کنیم؟ » کافی نت IR

لینک های جالب و خواندنی از سراسر وب  [مشاهده تمام لینک ها]

Firefox Quantum
Pot Player Download


فایل استـور : قالب فوق العاده جذاب مهتاب

قالب فوق العاده جذاب مهتاب Moonlight theme عنوان برنامه : قالب فوق العاده جذاب مهتاب
قیمت : 16,000 تومان
نوع فایل : سورس قالب

دراین مطالب از فروشگاه فایل کافی نت IR ، قالبی بسیار زیبا و جذاب رو تحت عنوان مهتاب Moonlight رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این قالب در بسیاری از پورتال های اروپایی با قیمت 24 دلار (92400 تومان) فروخته می شود. اما طراحان ما با تعبیه فونت های فارسی و راست چین نمودن و همچنین ترجمه آن به زبان فارسی با هزینه بسیار کمتر آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. طراحی 100 درصد واکنش گرا در پلت فرم های مختلف ، افکت های جذاب و بهینه سازی شده از ویژگی های این قالب می باشد.

برای رفتن به باشگاه، چگونه انگیزه پیدا کنیم؟

همراه کردن یک دوست میتواند به شما برای شرکت در باشگاه ورزشی انگیزه دهد

برای رفتن به باشگاه، چگونه انگیزه پیدا کنیم؟
هرچند داشتن اراده برای شرکت در یک کلاس ورزشی می‌تواند دشوار باشد، مخصوصا اگر مدتهاست که ورزش نکرده‌اید، اما انجامش لذت‌بخش است و به شما انگیزه فعالیت بیشتری می‌دهد نسبت به اینکه بخواهید تنهایی ورزش کنید.

 

یکی از دوستان‌تان را هم دعوت به کلاس کنید
همراه کردن یک دوست برای کلاس ورزش، حمایت روحی در بر داشته و شما هم تشویق به رفتن می‌شوید. ملاقات با یک دوست در کلاس باعث می‌شود برای رفتن احساس مسئولیت کنید بنابراین کمتر احتمال دارد که جلسه‌ای را از دست بدهید. کسی را انتخاب کنید که یک ورزشکار منظم باشد و وقتی با شما قراری گذاشت، از حضور در سرقرار برای شرکت در کلاس، طفره نرود.

کلاس ورزشی را انتخاب کنید که ازآن لذت می‌برید
بی میلی نسبت به کلاس ورزشی، یعنی این‌که احتمالا چندان هم آنجا دوام نخواهید آورد. کلاس‌های متنوعی در باشگاه‌ها وجود دارند که می‌توانید هرکدام را که برای‌تان لذت‌بخش است انتخاب کنید. استپ ایروبیک، ایروبیک آبی، دوچرخه دسته‌جمعی، زومبا، پیلاتس، یوگا، کیک بوکسینگ یا اردوهای آموزشی تمرینی.

از یک مشاور یا مراقب سلامت کمک بگیرید
کمک گرفتن از یک مراقب سلامت، به میزان قابل توجهی شانس رفتن به کلاس ورزشی و انجام منظم‌تر تمرینات را افزایش می‌دهد. تحقیقی که درسال ۲۰۱۰ نتایجش در The Diabetes Educator منتشر شده می‌گوید درمیان شرکت‌کنندگان دراین مطالعه، آنهایی که جلسات سی دقیقه‌ای مشورت با مراقب سلامت را از طریق تلفن، ۱۴ بار در عرض یک دوره شش ماهه داشته‌اند، درمقایسه با افرادی که از چنین روشی استفاده نکردند، بیشتر ورزش کرده بودند.

هرچندوقت، کلاس را عوض کنید
شرکت در یک کلاس برای همیشه، می‌تواند یکنواخت و خسته کننده باشد و اگر پشت سرهم، روی یک گروه عضلانی کارکنید ممکن است دچار تمرین زدگی شوید. اگر به‌طور مرتب نوع کلاس را تغییر دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که به ورزش ادامه دهید. میان گروه‌ها دو، کلاس پیلاتس یا یوگا، دوچرخه گروهی، استپ ایروبیک و ایروبیک آبی، کیک بوکسینگ و کلاس زومبا تناوب ایجاد نمایید تا همچنان احساس انرژی کرده، دلزده نشوید و همیشه هیجان رفتن به کلاس را داشته باشید.

کلاس های ورزشی پرهزینه انتخاب نکنید
ممکن است کلاس‌های پرهزینه که نیازمند شارژ عضویت با قیمت‌های بالا هستند، شما را از شرکت در کلاس منصرف کنند، انتخاب‌های مناسب‌تری وجود دارند که شما را تشویق به شرکت در کلاس ورزشی می‌کنند. اگر درحال حاضر مبلغ زیادی برای شارژ عضویت در باشگاه می‌پردازید، می‌توانید در اردوهای آموزشی تمرینی در منطقه خودتان شرکت کنید که هزینه اضافی هم ندارند، یا عضو گروه‌های دو محله شوید.

1 ستاره
لطفا رای دهید!

رمز فایل فشرده

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود