بیوگرافی کیمیا خلج

کیمیا خلج

نام اصلی : کیمیا خلج Kimia Khalag
تاریخ تولد : 7 دی 1373
محل تولد : تهران
حرفه : بازیگر .نویسنده
سالهای فعالیت : 1384 تاکنون
تحصیلات : ؟؟

بیوگرافی کیمیا خلج

زندگینامه

کیمیا خلج متولد 7 دی 1373 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی در حال حاضر دانشجوی پزشکی می باشد. خانم خلج از هنرمندان جوان و با استعدادی است که در چند شاخه هنری فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری و اجرا در زمینه نویسندگی نیز تبحر دارد.
بیوگرافی کیمیا خلج

از دوران مدرسه در نمایش های تئاتر دانش آموزی شرکت میکرد و از کودکی عضو کانون پرورش فکری نیز بوده است. او با درخشش در تئاتر ، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر استان شد. کیمیا خلج بازیگری را از دوران کودکی با تئاتر آغاز کرد و بعد از گذراندن دوره های بازیگری اولین بار به عنوان مجری وارد قاب تلویزیون شد.

بیوگرافی کیمیا خلج
کیمیا خلج بعد از کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره برای همکاری با برنامه نوجوان شبکه دو دعوت شد و سابقه اجرا به مدت دو سال به عنوان مجری و گوینده در شبکه های دو و جام جم را در کارنامه هنری خود دارد.
بیوگرافی کیمیا خلج
نویسندگی کیمیا خلج

نوشتن عشق من است و با من عجین است ، آن هایی که من را می شناسند خوب می دانند که من وقت خوشحالی می نویسم ، وقت ناراحتی می نویسم ، وقت کلافگی می نویسم و در کل نوشتن برای من مثل نفس کشیدن حیاتی است.

بیوگرافی کیمیا خلج
تئاتر کیمیا خلج

من عاشق بازیگریم اما چون از شناخته شدن خوشم نمی آید به همین دلیل اولیت اولم همیشه کار تئاتر است .تا چند وقت پیش فکر می کردم پارتی بازی حداقل در تئاتر بی معنی است ولی این روزها شاهد حضور عزیزانی در صحنه هستم که صرفا با تکیه بر نام بستگانشان وارد این فضا می شوند به خصوص در حوزه بازیگری.

بیوگرافی کیمیا خلج

سریال «سرزده» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهادر اسدی، و به قلم زامیاد سعدوندیان می باشد که در شهریور ماه ۱۳۹۹ از شبکه ۱ سیما پخش گردید، کیمیا خلج در این سریال در نقش «بشری» مقابل دوربین می رود، هنرپیشگان مطرحی از جمله مریم مومن، علی انصاریان، رویا میر علمی، بهرنگ علوی، رحیم نوروزی، کوروش رحمانی، نسیم ادبی و … ایفای نقش می کنند.

بیوگرافی کیمیا خلج
فیلمنامه نویسی کیمیا خلج

استاد من در فیلمنامه نویسی اسماعیل میهن دوست است ، مدت ها پیش وقتی شعرها و داستان هایم را خواند به من پیشنهاد داد تا فیلمنامه نویسی را شروع کنم ، در حال حاضر هم با هدایت و همراهی ایشان مشغول نوشتن فیلمنامه سینمایی هستم که به زودی از آن خواهید شنید.
بیوگرافی کیمیا خلج
هنرمندان مورد علاقه کیمیا خلج

فیلم ساز محبوب زیاد دارم، اما کریشتوف کیشلوفسکی، میشائل هالکه، و کوئنتین تارانتینو را خیلی دوست دارم، بیلی وایلدر هم برایم مثل یک مهندس فیلنامه است. از بازیگران هم واکین فینیکس، الیویا کلمن، جک نیکسون، مریل استریپ را دوست دارم.»

بیوگرافی کیمیا خلج
موسیقی کیمیا خلج

از سنین کم موسیقی را با ویولن شروع کردم بعد سراغ گیتار و پیانو رفتم و هنوز از هر فرصتی برای یادگیری ساز جدید استفاده می کنم و عاشق صدای استاد شجریان هستم.
بیوگرافی کیمیا خلج
ازدواج با آل پاچینو

اون زمانی که هم سن و سال های من طرفدار مهدی سلوکی و محمدرضا گلزار بودن من پیوند عاطفی عمیقی با جناب آل پاچینو داشتم ، در این حد که با خودم تمرین می کردم منو خانم پاچینو صدا کنن چطور جواب بدم. بعد فکر می کردم که سن یک عدد بی مزه اس و به جهنم که با آلِ قشنگم پنجاه و پنج سال تفاوت سنی ناقابل دارم، مهم تفاهمه که ما حتما داریم.»

بیوگرافی کیمیا خلج

آثار

1392    تهران دربست
1394    کاغذ های باطله
1398    لندکروز v6
1399    سرزده


لطفا رای دهید !
   
+49

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود