آخرین اگهی های ارسالی چنی [دانلود اپلیکیشن چنی]

ویتامین های مورد نیاز پوست برای زیبایی و سلامت

ویتامین های مورد نیاز پوست برای زیبایی و سلامت

كمبود ويتامين ها مي تواند سبب مردن سلول هاي پوست شود و اگر ويتامين هاي مورد نياز پوست به آن نرسد لكه لكه و تيره مي شود.تحقيقات مختلف نشان داده است كه تعداد معيني از ويتامين ها و مواد معدني اگر جذب بدن شوند بر ظاهر و زيبايي پوست تاثير مثبت مي گذارند همچنين اين ويتامين ها به سلامت عمومي بدن ( به خصوص در خانمها ) كمك مي كند.

تمرینات مخصوص و ضد پیری

تمرینات مخصوص و ضد پیری

بعد از سپری کردن دهه سوم عمر، بدن آهسته آهسته دچار کمبودهایی می شود که با انجام حرکات ورزشی با اصول می توان آنها را متوقف و رفع کرد. در ورزش چینی چی کونگ, هماهنگی فیزیکی، ذهنی و معنوی وجود دارد. 


استادان مشهور بر این باور هستند که تمرین کردن به طور منظم ممکن است نه تنها سلامت جسمی و روانی شما را بهبود بخشد، بلکه ممکن است حتی یک سبک زندگی فعال را طولانی تر کند. ما در بخش سلامت کافی نت همیشه برای یادگیری چیزهای جدید آماده هستیم و می خواهیم برخی از محبوب ترین تمرین های چی کونگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین مدل جلوی مو ساده و شیک

بهترین مدل جلوی مو ساده و شیک

مدل مو برای اکثر خانم‌های ایرانی اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه مدل‌های زیاد متنوعی برای آراستن جلوی مو وجود دارند: از موی ساده رو به بالا گرفته تا چتری و انواع بافت مو زیر شال. در ادامه این مطلب با جدیدترین مدل مو ها آشنا خواهید شد.

ترند میکاپ 2024 رو دیدی؟!

ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۴ بسیار خیره‌کننده و درخشان است؛ گونه‌های سرخ، لب‌های اُمبره و خط چشم‌های جسورانه. در حقیقت ترند آرایشی سال ۲۰۲۴ حول محور قدرت و شهامت می‌چرخد. این ترندها آسان هستند و برای انجامشان نیازی به لوازم آرایش چندانی نیست و تنها با یکی دو تکه می‌توان ظاهری جذاب و سرزنده داشت.

نکاتی درباره سلامت پوست صورت

نکاتی درباره سلامت پوست صورت

سلامت پوست صورت اهمیت زیادی دارد. پوست قسمت بسیار مهمی از بدن است که ارگان های داخلی بدن را از ناهنجاری و آسیب عناصر خارجی محفوظ نگاه می دارد. پوست شما پیوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما، رطوبت، آلودگی، خشکی و…قرار دارد برای آنکه پوستی سالم و شاداب داشته باشید نکاتی در زیر آورده شده است که انجام دادن آنها تا حد زیادی به سلامت پوست صورت شما کمک خواهد کرد.

8 ماده غذایی برای بهبود وضعیت پوست تا عید

مواد غذایی برای بهبود وضعیت پوست تا عید

در این مطلب قصد داریم چند ماده ی غذایی مفید را معرفی کنیم که پوست را زیباتر و سالم تر می کنند. اگر نمی توانید هر روز از این مواد غذایی استفاده کنید سعی کنید تا عید چند روز یک بار این ها را در برنامه ی غذایی تان بگنجانید. اکثر ما دچار مشکلاتی مانند آکنه، جوش یا دیگر بیماری هایی پوستی هستیم که به دلیل قابل رؤیت بودن آزاردهنده هستند.

روش ترمیا چیست و چه کاربردی دارد؟

روش ترمیا چیست و چه کاربردی دارد؟

روش ترمیا چیست؟ در این مقاله از کافی نتIR، به بررسی جزئیات این روش پیشرفته پرداخته می‌شود، که در حوزه‌های مختلف از جمله علوم مهندسی و فناوری به کار گرفته می‌شود. از اصول تا نحوه‌ی اجرا، این مقاله راهنمایی جامعی را ارائه می‌دهد تا با اصول و کاربردهای آشنا شوید.

انواع مدل مو که شما را جوانتر نشان میدهد!

یکی از ترفندهایی که می تواند سن خانم ها را کمتر نشان دهد، انتخاب یک مدل موی مناسب است. اما چه مدلی شما را جوان تر نشان خواهد داد؟ اگر دوست دارید بدانید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.