طرز تهیه کباب تابه ای سیخی

طرز تهیه کباب تابه ای سیخی

برای طرز تهیه کباب تابه ای سیخی به روش های متفاوتی می توان تهیه کرد، به وسیله گوشت چرخکرده و مرغ چرخ کرده و به صورت جوجه که هر کدام خوشمزگی خودش را دارد.

مدل کیک تولد خرس

مدل کیک تولد خرس

خرس تدی، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی برای کودکان در سراسر جهان است. این خرس بامزه و دوست‌داشتنی با طراحی‌های خاص خود، به تولد بچه‌ها رنگ و لطافت می‌بخشد. کیک تولد با طرح تدی، یک انتخاب عالی برای جشن تولد کودکان است که همه را شگفت‌زده می‌کند.

مدل کیک تولد زرافه

مدل کیک تولد زرافه

کیک های زرافه ای معمولاً با استفاده از تکنیک های خلاقانه در تزئین شکل و طرح زرافه ساخته می‌شوند. کیک های زرافه ای با طرح و شکل زرافه، به دلیل ظاهر جذاب و خاص خود، می‌توانند به هر مراسم یا جشنی جذابیت و شگفتی بیشتری ببخشند. این کیک ها نه تنها طعم خوبی دارند بلکه به عنوان یک آثار هنری شیرینی پزی نیز شناخته می‌شوند. در ادامه مطلب میتوانید کیک هایی با طرح زرافه که توسط شیرینی پز هایی از سراسر دنیا درست شده اند را ببینید.

طرز تهیه جرمن رول

طرز تهیه جرمن رول

در این مقاله از کافی نتIR، شما را با طرز تهیه جرمن رول یک غذای افغانی آشنا می کنیم. این غذا نه تنها در افغانستان پرطرفدار است بلکه یکی از غذاهای فینگر فود پرطرفدار بین المللی است.

طرز تهیه ژله قلبی

طرز تهیه ژله قلبی

ژله یک از دسرهای خوشمزه ایست که اکثر افراد به عنوان دسر در میهمانی های خود درست می کنند.درست کردن ژله نکات و ترفندهای خاصی دارد. ما در این مجموعه ژله قلبی شکل را آموزش داده ایم با کافی نتIR همراه باشید.

طرز تهیه انواع سس رژیمی

طرز تهیه انواع سس رژیمی

در این مقاله از بیتوته، با طرز تهیه انواع سس رژیمی آشنا می شوید. سس ها یکی از مهم ترین چاشنی های غذا هستند که به طعم و مزه آن ها کمک می کنند. اما بسیاری از سس های موجود در بازار حاوی مقادیر زیادی چربی، قند و کالری هستند. این امر می تواند برای افرادی که به دنبال حفظ سلامتی یا کاهش وزن هستند، مشکل ساز باشد.

طرز تهیه فراپه/ آیس کافی یونانی

طرز تهیه فراپه/ آیس کافی یونانی

در این مقاله از کافی نتIR، به بررسی طرز تهیه فراپه یونانی پرداخته ایم. فراپه یونانی یک نوشیدنی سرد و لذت بخش است که از قهوه فوری، آب و شکر تهیه می شود. این نوشیدنی خنک و گوارا در روزهای گرم تابستان بسیار دلچسب است و به راحتی می توان آن را در خانه تهیه کرد.

طرز تهیه پیناکولادا / نوشیدنی محبوب استوایی

طرز تهیه پیناکولادا / نوشیدنی محبوب استوایی

در این مقاله از کافی نتIR، با طرز تهیه پیناکولادا، یک نوشیدنی استوایی آشنا می شوید. پیناکولادا یک نوشیدنی خوشمزه و خنک است که از ترکیب آب آناناس، شیر نارگیل و خامه نارگیل تهیه می‌شود. این نوشیدنی طعمی شیرین و خامه‌ای دارد و معمولاً به عنوان یک نوشیدنی تابستانی سرو می‌شود.

مدل های کاپ کیک مخصوص کریسمس

مدل های کاپ کیک مخصوص کریسمس

کریسمس عید بزرگ هموطنان مسیحی مان است. بیشتر خانم ها برای این عید شیرینی ای خانگی درست می کنند. یکی از این شیرینی ها کاپ کیک ها هستند. در ادامه مدل های زیبای کاپ کیک کریسمس را قرار داده ایم همراه ما باشید.