آخرین اگهی های ارسالی چنی [دانلود اپلیکیشن چنی]

:: لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی VivoBook 15 X1502ZA Core i3 1215U 4G
:: لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی V15 Celeron N4500 16GB 256GB SSD
:: جاکلیدی زیبا سمور دو رنگ
:: فروش خانه ویلایی ۱۴۰ متری نوساز (سند دار)
:: فروش خانه ویلایی ۱۲۰ متری نوساز صفر کلید نخورده (سند دار)
:: کار در منزل😍✅
:: لباس پاییزی و زمستانی
:: موتور اب ۱۰ اسب بادی
:: قیمت محصولات خود را به دلار وارد کنید و معادل تومان به خریداران نمایش دهید! برای اولین بار در اپلیکیشن چنی
:: چراغ قوه اضطراری چندکاره
:: انواع سطوح کاربری در چنی از عضو عادی تا الماس!
:: حمل خودرو با خودروبر در تهران و سراسر ایران
:: نسخه جدید 03.0730 اپلیکیشن چنی منتشر شد
:: ۳۶متر اخواب امام خمينى بين جيحون و يادگار(فروش فوری)
:: حلزون نخ کش توربو
:: 40 متری با درب مستقل زیر همکف براصلی امام خمینی موقعیت اداری
:: قاب سلیکونی لنزداره اصلی(گوشی A34 اورجینال)
:: مرکز تخصصی آیلتس و تافل IELTSPlan
:: کلیک همتاز
:: سر والف شبرنگ خودرو و موتورسیکلت بسته 4 عددی
:: ماگ چندضلعی
:: با طلاین درآمد کسب کن

تمرینات مخصوص و ضد پیری

تمرینات مخصوص و ضد پیری

بعد از سپری کردن دهه سوم عمر، بدن آهسته آهسته دچار کمبودهایی می شود که با انجام حرکات ورزشی با اصول می توان آنها را متوقف و رفع کرد. در ورزش چینی چی کونگ, هماهنگی فیزیکی، ذهنی و معنوی وجود دارد. 


استادان مشهور بر این باور هستند که تمرین کردن به طور منظم ممکن است نه تنها سلامت جسمی و روانی شما را بهبود بخشد، بلکه ممکن است حتی یک سبک زندگی فعال را طولانی تر کند. ما در بخش سلامت کافی نت همیشه برای یادگیری چیزهای جدید آماده هستیم و می خواهیم برخی از محبوب ترین تمرین های چی کونگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

موارد مصرف قرص بیزوپرولول

موارد مصرف قرص بیزوپرولول

بیزوپرولول Bisoprolol در دسته داروهای بتا بلاکر قرار دارد و برای درمان بیماری فشار خون مورد استفاده قرار می گیرد. در افراد دارای فشارخون بالا اگر بتوانیم فشار خون را کاهش دهیم می توانیم از مشکلات کلیه، قلب و سکته های مغزی جلوگیری کنیم. بیزوپرولول از عملکرد اپی نفرین بر روی قلب و عروق خونی کار می کند.

خواص شگفت انگیز چای بابونه

خواص شگفت انگیز چای بابونه

گیاه بابونه از گیاهان دارویی بسیار پر‌فایده است و باید گفت دمنوش بابونه در فهرست دمنوش‌های پر‌فایده غالباً یکی از 5 دمنوش اول این فهرست قرار می‌گیرد و در زمان خرید دمنوش گیاهی بسیار طرفدار دارد. تقریباً می‌توان گفت هیچ مشکلی در سلامت قسمت‌های مختلف بدن وجود ندارد که کلید حل آن در دست این گیاه معجزه‌گر نباشد. اکنون ضمن آشنایی با این گیاه فوق‌العاده به‌طرز تهیه‌ی دمنوش و خواص آن می‌پردازیم.

رژیم درمانی / راه حلی طبیعی برای سلامتی

رژیم درمانی / راه حلی طبیعی برای سلامتی

رژیم درمانی، یکی از روش‌های درمانی و پیشگیری از بیماری‌هاست که با استفاده از مواد غذایی و مکمل‌ها انجام می‌شود. در این مقاله با رژیم درمانی و انواع آن آشنا خواهیم شد.

شاه بلوط هندی؛ میوه‌ای با خواص شگفت‌انگیز

شاه بلوط هندی؛ میوه‌ای با خواص شگفت‌انگیز

شاه بلوط هندی نوعی درخت استوایی است که خواص بسیاری برای سلامتی دارد. در این مقاله از کافی نتIR به بررسی خواص شاه بلوط هندی و نحوه مصرف آن پرداخته ایم.

نشانه های کمبود ویتامین در بدن

نشانه های کمبود ویتامین در بدنعلائم کمبود ویتامین شامل شکنندگی مو و ناخن، زخم های دهان، ریزش مو، لکه های پوستی و غیره است. شناخت این علائم می تواند به شما در تنظیم رژیم غذایی خود کمک کند. در ادامه مطلب، نشانه های کمبود ویتامین در بدن را خواهیم گفت.

عصرانه ای مقوی و مغذی برای دانش آموزان

عصرانه ای مقوی و مغذی برای دانش آموزان!

عصرانه یک میان وعده ی خوشمزه ای ست که برلای کودکان مفید می باشد . در این بخش طرز تهیه ی عصرانه ای مقوی و مغذی را اموزش داده ایم .شما هم در منزل میتوانید ان را تهیه کنید برای کودکان که میخواهند به مدرسه بروند اماده کرده و از خوردن ان لذت ببرند . نمونه صبحانه مقوی و ساده برای کودک و دانش آموزان و عصرانه برای کودکان را در سایت کافی نتIR ببینید.

ترک مورفین و بازگشت به زندگی بهتر

ترک مورفین و بازگشت به زندگی بهتر

ترک مورفین یکی از مهمترین فرآیندهای درمان اعتیاد است. در این مقاله به مراحل ترک مورفین و روش‌های مختلف درمان آن پرداخته می‌شود. ترک مورفین ممکن است بسیار دشوار باشد، اما با رعایت دستورالعمل‌های پزشکی و پشتیبانی مناسب، می‌توان به موفقیت در این فرآیند دست یافت.

بهترین رژیم غذایی مناسب هر فرد

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای هر فرد

چگونه رژیم غذایی مناسب را انتخاب کنیم در این مقاله به بررسی عواملی که باید در انتخاب رژیم غذایی مناسب برای خودتان مد نظر قرار دهید، پرداخته‌ایم. این عوامل شامل محدودیت‌های غذایی، سلایق شخصی، بودجه، فعالیت ورزشی، تاریخچه پزشکی و میزان تحمل به هر نوع رژیم غذایی است. با مطالعه این مقاله، می‌توانید رژیم غذایی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.