آخرین اگهی های ارسالی چنی [دانلود اپلیکیشن چنی]

لحظه تحویل سال 1403 هجری شمسی در ایران و جهان

لحظه تحویل سال 1403 هجری شمسی در ایران و جهان

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است.زمان دقیق لحظه تحویل سال 1403 هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران و ساعت جهانی به شرح زیر می باشد.

اشعار عاشقانه صابر همدانی؛ شاعری از دیار همدان

اشعار عاشقانه صابر همدانی؛ شاعری از دیار همدان

در این مطلب تعدادی از اشعار عاشقانه صابر همدانی را برای شما قرار داده ایم. صابر همدانی، شاعر بزرگ معاصر ایران، در اشعار عاشقانه خود از عشق زمینی و عشق آسمانی سخن می‌گوید. او در این اشعار، عشق را به عنوان نیرویی قدرتمند و متحول‌کننده می‌ستاید.

متن و اکورد آهنگ اگه یه روز بری سفر

متن و اکورد آهنگ اگه یه روز بری سفر

آهنگ اگه یه روز بری سفر را که از آهنگ های زیبایی است و نواختن آن با گیتار خیلی جذاب و دلنشین خواهد بود در ادامه این مطلب کافی نت آکورد و متن شعر اگه یه روز بری سفر را آورده ایم. همراه ما باشید.

متن کامل شعر بی تو مهتاب شبی + عکس

متن کامل شعر بی تو مهتاب شبی + عکس

در این نوشته از سایت کافی نت متن کامل شعر بی تو مهتاب شبی از فریدون مشیری را برای شما قرار داده ایم. اگر شما هم از علاقه مندان به اشعار فریدون مشیری باشید می دانید که این شعر یکی از شعر های معروف این شاعر است. امیدواریم که مورد رضایت شما قرار گیرد … با ما تا انتها همراه باشید ….


نمونه هایی از اشعار نجمه زارع

نمونه هایی از اشعار نجمه زارع

نجمه زارع، از شاعران دهه ی شصت می باشد که عمر کوتاهی داشت. نجمه زارع در این عمر کوتاهش، حدود 30 عنوان برگزیده در کنگره های شعر و 4 دفتر شعر، نام خود را در حافظه ی ادبی ایران ثبت کرد.

متن و آکورد آهنگ به سوی تو

خواننده ی اصلی آهنگ به سوی تو، داریوش رفیعی بوده که با آهنگسازی مجید وفادار و ترانه ی عبدالله فاطمی (الفت) به اجرا درآمده است. همچنین، آهنگ به سوی تو توسط خونندگان دیگری چون کوروس سرهنگ‌زاده، محمد معتمدی، مهران زاهدی و معین راهبر نیز اجرا شده است. در این بخش متن و آکورد گیتار آهنگ به سوی تو از علی زند وکیلی را اورده ایم.