تصاویر ورزشگاه زیبای استمفورد بریج انگلیس Stamford Berig Stadium

موضوع : دانلود تصاویر ورزشگاه زیبای استمفورد بریج انگلیس Stamford Berig Stadium
تعداد تصاوير : 20 عدد
فرمت : JPG
دانلود مجموعه تصاویر ورزشگاه زیبای استمفورد بریج انگلیس استمفورد بریج نام ورزشگاه اختصاصی باشگاه چلسی انگلستان است که در غرب شهر لندن قرار دارد.این ورزشگاه ظرفیت 42 هزار نفر تماشاگر را دارد که از این نظر هفتمین ورزشگاه بزرگ در لیگ برتر انگلستان به حساب می‌آید. تصاوير داراي کيفيت Full HD می باشد که میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.

تصاویر ورزشگاه الدترافورد بزرگترین ورزشگاه انگلیس Old Trafford Stadium

موضوع : دانلود تصاویر زیبای ورزشگاه منچستر سیتی Old Trafford Stadium
تعداد تصاوير : 20 عدد
فرمت : JPG
دانلود مجموعه تصاویر ورزشگاه منچستر سیتی الدترافورد یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در بریتانیا و جهان است بابی چارلتون اسطورهٔ فوتبال انگلستان این ورزشگاه را « تئاتر رویاها » نامیده‌است زیباترین و بهترین در نوع خود.فوق‌العاده‌ترین ورزشگاهی که تابه حال دیده‌ام این ورزشگاه در دنیا نظیر ندارد و افتخار شهر منچستر است.اینجا خانهٔ تیمی است که در آن می‌تواند شگفتی بیافریند و ... » این جملات نویسندهٔ یکی از روزنامه‌های منچستر در روز پس از افتتاح ورزشگاه در سال ۱۹۱۰ است. تصاوير داراي کيفيت HD مي باشد که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید.

تصاویر بزرگترین ورزشگاه ایتالیا سن سیرو San Siro Stadium

موضوع : تصاویر ورزشگاه سن سیرو بزرگترین ورزشگاه ایتالیا Stadio Giuseppe Meazza
تعداد تصاوير : 20 عدد
فرمت : JPG
دانلود مجموعه تصاویر بسیار زیبای ورزشگاه سن سیرو ورزشگاه سن سیرو (یا جوزپه مه آتزا) (به ایتالیایی: Stadio Giuseppe Meazza) ورزشگاه سن سیرو شهر میلان، بزرگترین ورزشگاه کشور ایتالیا و یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های اروپاست.گنجایش ابتدایی این ورزشگاه ۷۰ هزار نفر بود. تیم‌های آث میلان و اینتر میلان از همان ابتدا اجاره‌نشین این ورزشگاه بودند و بازیهای خود را در آنجا برگزار می‌کردند. در سال ۱۹۸۹ این ورزشگاه برای نوسازی مدت کوتاهی تعطیل شد و پس از بازگشایی ظرفیت آن به حدود ۸۳ هزار نفر رسید. بیشتر بازیهای تیم ملی ایتالیا در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.ورزشگاه سن سیـرو نمادی از شهـر میلان است (مانند وضعیتی که اسکالا و دومو در شهـر میلان دارنـد). و نه تنها برای فوتبـال، بلکـه برای رخـدادهای مهـم دیگـر نیـز همـواره مورد استفاده بوده است.تصاوير داراي کيفيت HD مي باشد که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید.

مجموعه تصاویر ورزشگاه اختصاصی بارسلونا (camp nou) و رئال مادرید(Santyago Bernabeo)

موضوع : مجموعه تصاویر ورزشگاه اختصاصی بارسلونا (camp nou) و رئال مادرید(Santyago Bernabeo)
تعداد تصاویر : 40 عدد
فرمت : JPG
دانلود مجموعه تصاویر ورزشگاه فوق العاده زیبای نیو کمپ و سانتیاگو برنابئو در این پست  مجموعه تصاویر دو ورزشگاه برتر اروپا را آماده کرده ايم. اين مجموعه تصاوير از کیفیت HD برخوردار است پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.

مجموعه تصاویر زیبا ورزشگاه الیانس ارنا آلمان و اسپورتینگ لیسبون پرتغال

موضوع : مجموعه تصاویر زیبا ورزشگاه الیانس آرنا آلمان و اسپورتینگ لیسبون پرتغال Alvalade Portugal Esporting _ Aliyans Arena German Munish
تعداد تصاویر : 20 عدد
فرمت : JPG
دانلود مجموعه عکس های زیبا ورزشگاه در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زیبا از ورزشگاه ها را آماده کرده ايم. اين مجموعه تصاوير از کیفیت HD برخوردار است امیدواریم از دیدن انها لذت ببرید.