بیوگرافی مهسا باقری

بیوگرافی مهسا باقری

نام اصلی : مهسا باقری Mahsa Bagheri
تاریخ تولد : 8 آذر 1368
محل تولد : تهران .ایران
حرفه : بازیگر
سالهای فعالیت : 1394 تاکنون

بیوگرافی مهسا باقری

زندگینامه

مهسا باقری متولد ۸ آذر ۶۸ در تهران است. وی فعالیت های هنری خود را از سال ۹۰ با بازیگری تئاتر آغاز نمود. اولین حضور وی در تلویزیون با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن آغاز شد. وی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی زیادی نظیر لاتاری، علی البدل،آسپرین، هزارتو، گاهی به پشت سر نگاه کن، آخر خط و… به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی مهسا باقری

این بازیگر در عرصه سینما حضور پررنگی نداشته است و بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعال است. مهسا باقری یکی از بازیگران خوب و برجسته تئاتر و نمایش های هنری است. در تئاتر هایی چون خاطرات و کابوس های جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی و تئاتر نمایش فهرست در سال ۹۴ بازی کرده است. سابقه بازی در تله فیلم هم دارد.
بیوگرافی مهسا باقری

وی شهرت بیشتر خود را با بازی در نقش سوگل در سریال آسپرین که در نمایش شبکه خانگی پخش شده است بدست آورده و توانست کمی دیده شود و در سریال گاهی به پشت سرت نگاه کن هم ایفای نقش کرد. خیلی از طرفداران مهسا باقری هنوز او را با نقش سوگل در سریال آسپرین می‌شناسند.

بیوگرافی مهسا باقری

او در سال ۹۶ در ایام عید نوروز به همراه دو تن از بازیگران زن جوان دیگر تئاتر در نقش سرو در سریال علی البدل در نقش یکی از خواهران جالب به نام های سرو و سنبل و سوسن بازی کرده است که نقش خود را توانسته به خوبی بازی کند.

بیوگرافی مهسا باقری

سینما

مهساب باقری با بازی در فیلم سینمایی لاتاری به سینما وارد شد. نقطه عطف بازیگری مهسا باقری بازی در فیلم سینمایی لاتاری بود که با موفقیت‌هایی که در اکران و جریان‌سازی فرهنگی داشت از دیگر آثار مهسا باقری شهرت بیشتری یافت. مهسا باقری در اکران‌های خصوصی این فیلم حضوری متفاوت داشت و در میان هنرمندان و عموم مردم شناخته‌تر شد.

بیوگرافی مهسا باقری

مهسا باقری با بازی در فیلم لابیرنت به دنیای سینما سلامی دوباره کرد. باید بگوییم بازیگری در فیلم لابیرنت برای مهسا باقری یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، چرا که با همکاری در کنار سوپراستار سینمای ایران یعنی شهاب حسینی و دیگر بازیگرانی باتجربه‌ای مانند ساره بیات و پژمان جمشیدی، توانست سطح بازیگری مهسا باقری را ارتقا ببخشد.

بیوگرافی مهسا باقری
مدلینگ

مهسا باقری علاوه بر بازیگری، فعالیت مدلینگ هم دارد و با شرکت های داخلی در امر مدلینگ همکاری می کند و در این عرصه فعال می باشد. وی در حوزه لباس و کیف وکفش است و برند های مختلف را تبلیغ میکند.

بیوگرافی مهسا باقری

سینمایی
1400    دینامیت
1400    بی سر
1400    ستون 14
1398    هزارتو
1398    زنگ تفریح
1397    لابیرنت
1396    لاتاری

بیوگرافی مهسا باقری
سریال تلویزیونی
1401    بی همگان
1401    شهباز
1395    علی البدل
1393    گاهی به پشت سر نگاه کن

بیوگرافی مهسا باقری
نمایش خانگی
1395    آسپرین

بیوگرافی مهسا باقری


لطفا رای دهید !
   
+62

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود