آموزش کامل بازی همستر کامبت

آموزش کامل بازی همستر کامبت
آموزش کامل بازی همستر کامبت Hamster Combat

با آموزش بازی همستر کامبت در سایت کافی نتIR همراه ما باشید.

همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟
همستر کامبت یکی از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای کلیک یا به اصطلاح تپ روی صفحه امتیاز کسب کنند و در نهایت از این امتیازات در بخش‌های مختلف بهره ببرند. این بازی هم مانند اکثر موارد هم‌سبک خود سازندگانی ناآشنا ندارد و دقیقاً مشخص نیست چه افراد یا تیمی در پشت صحنه آن ایفای نقش می‌کنند. اخیراً اعلام شد که قرار است این بازی هم به جمع اعضای زنجیره TON بپیوندد و توکن این بازی روی شبکه The Open Networl لانچ خواهد شد.

شما در همستر کامبت قرار است نقش مدیر عامل یک صرافی ارزهای دیجیتال را بر عهده داشته باشید که با انجام هر مأموریت و اقدامات مشخص، امتیاز و پول بیشتری به‌دست می‌آورید. در حقیقت سازندگان این بازی تلاش کرده‌اند با ساخت یک گیم ساده به نوعی جنبه‌های گوناگون ارزهای دیجیتال را مانند احراز هویت (KYC)، استیکینگ و موارد دیگر، در چهارچوبی سرگرم‌کننده و مأموریت‌محور به مخاطبان آموزش دهند.

پس از لانچ و استارت ربات تلگرامی بازی، با تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید که در حقیقت صفحه بارگذاری بازی بوده و درباره عرضه همستر کامبت روی زنجیره تون کوین و شبکه‌های اجتماعی این بازی صحبت شده است.

پس از اتمام لودینگ، اطلاعات کلی در خصوص بخش‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا ذهنیت بهتری نسبت به این گیم پیدا کنید.


پس از ورق زدن صفحات روی گزینه Play ضربه بزنید. در صفحه بعدی روی گزینه Shave the hamster چندین ضربه پیاپی وارد کرده تا ۱۰۰ امتیاز کسب کنید و وارد بازی شوید.


با ورود به محیط Hamster Kombat می‌توانید روی صفحه و داخل محدوده دایره‌ای شکل کلیک کنید تا امتیاز به دست آورید. البته توجه داشته باشید که کلیک یا تپ کردن به شکل نامحدود و مداوم قابل انجام نیست و شما تا زمانی می‌توانید کلیک کنید که انرژی لازم را در اختیار داشته باشید؛ البته جای نگرانی نیست. بازی برای آنکه شما به شکلی مداوم به تپ کردن ادامه دهید، راه‌کارهای جذابی تدارک دیده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.


میزان انرژی شما در بخش پایینی صفحه و به شکل اعدادی مانند 1500/1500 نمایش داده می‌شود و سطح فعلی شما نیز در قسمت پایین موجودی کوین‌ها نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید سطوح بازی دارای چندین بخش است که با کسب کوین یا امتیازات لازم می‌توانید وارد سطوح بالاتر شده و از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.

آموزش کسب امتیاز در برنامه همستر
برنامه همستر روش‌های مختلفی برای کسب امتیاز بیشتر دارد. ابتدایی‌ترین حالت کسب امتیاز، کلیک کردن است. به این صورت که می‌توانید با کلیک بر روی عکس همستر امتیاز کسب کنید. البته کسب امتیاز در بازی همستر تنها محدود به این کار نیست. روش‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا امتیاز بیشتری کسب کنید. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.


بهترین روش‌های کسب امتیاز از بازی همستر عبارتند از :
کد مورس : کاربران می‌توانند از روز با وارد کردن کد مورد همستر یک میلیون سکه دریافت کنند.

فعال‌سازی کارت‌های روزانه : هر روز 3 کارت انتخاب می‌شود که اگر آن‌ها را پیدا کنید روزانه 5 میلیون سکه دریافت خواهید کرد. (گرفتن ۵ میلیون سکه همستر)

دعوت دوستان : با ارسال کد دعوت خود برای دوستان و دعوت آن‌ها به دانلود بازی همستر تلگرام با لینک مستقیم، سکه دریافت کنید.

افزایش پاداش غیر فعال : با ارتقا کارت‌های در بخش “Mine” می‌توانید استخراج غیر فعال (Profit per hour) خود را افزایش دهید.

کلیک کردن : روش آخر نیز کلیک کردن است؛ اما این روش بشدت زمان بر و کم بازده است.


کسب امتیاز از قسمت Exchange
در بخش Exchange می‌توانید با کلیک بر روی عکس همستر امتیاز کسب کنید؛ اما این تمام ماجرا نیست. بالاتر سه قسمت وجود دارد که به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

قسمت Earn Per Tap : این قسمت نشان می‌دهد با هر کلیک چند امتیاز می‌توانید دریافت کنید. از به بخش “Boost” می‌توانید با پرداخت امتیاز “Multitap” خود را ارتقا دهید. با این کار با هر کلیک امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

قسمت Coins to level Up : در این بخش نشان می‌دهد چند سکه باید جمع کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید.

قسمت Profit per hour : در این بخش نشان می‌دهد در هر ساعت چند سکه به صورت خودکار استخارج می‌شود. از بخش “Mine” می‌توانید موارد BTC pairs و ETH pairs را خریداری کنید تا تعداد استخراج خودکار شما بیشتر شود.

دریافت سکه از برنامه همستر کامبت
قسمت آخر از قیمت Exchange قسمت Choose exchange است. در این بخش می‌توایند صرافی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. (البته این کار فعلاً تاثیر چندانی ندارد)

کسب درآمد از بخش Earn
دومین قسمت محبوب برای کسب امتیاز بیشتر بخش “Earn” است. در این بخش فعالیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با انجام هر یک امتیاز بیشتر کسب کنید. اکثر این موارد مرتبط به دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی برنامه همستر کامبت است. این موارد را انجام دهید تا امتیاز بیشتر دریافت کنید.

اما جذاب‌ترین قسمت در بخش “Earn” قسمت Daily Rewards است. هر روز وارد این بخش شوید و پاداش روزانه خود را دریافت کنید. توجه کنید هر روز پاداش بیشتری نسبت به روز قبل دریافت خواهید کرد.

کسب امتیاز در برنامه همستر کامبت از بخش Mine
بخش Mine یکی از جذاب‌ترین روش‌های کسب امتیاز از برنامه همستر کامبت است.

در این بخش کارت‌های وجود دارد که با خرید و ارتقا هر کدام می‌توانید امتیاز بیشتر دریافت کنید. برای مثال بالاتر در رابطه با کارت‌های BTC pairs و ETH pairs توضیح دادیم که سرعت استخراج غیر فعال را افزایش می‌دهد. اکثر این کارت‌ها به همین منظور طراحی شده است.

البته نکته جذاب این است که هر روز اگر سه کارت از این کارت‌ها را آپدیت کنید، 5 میلیون امتیاز هدیه دریافت می‌کنید. 


کسب درآمد با دانلود بازی همستر تلگرام توسط دوستان
برنامه همستر کامبت امکان کسب امتیاز از طریق دعوت دوستان را فراهم می‌کند.

به این منظور که می‌توانید با ارسال کد دعوت به دوستان و دعوت آن‌ها به دانلود بازی همستر تلگرام امتیاز دریافت کنید. برای انجام این کار به بخش “Friends” مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه “Invite a friend” کلیک کنید و لینک دعوت ار برای دوستان خود ارسال کنید.

لطفا رای دهید !
   
+8

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود