تست شخصیت شناسی /کدام درخت را انتخاب می کنید؟

تست شخصیت شناسی از روی درخت

تست شخصیت شناسی از روی درخت

تست شخصیت شناسی از روی درخت

به تصیر نگاه کنید و درختی که را در نگاه اول برایتان جذاب تر است انتخاب کنید و ببینید انتخاب شما در مورد شخصیت شما چه می گوید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت
1 (one) شما فردی سخاوتمند و با اخلاق و جاه طلب هستید. ممکن است مردم فکر کنند که برقراری ارتباط با شما دشوار است، اما برای شما آسان نیست که آن چیزی که هستید باشید. خیلی سخت کار می کنید ولی خودخواه نیستید. توانایی زیادی برای دوست داشتن مردم دارید، اما تعداد بسیار کمی از مردم قدر کاری را که برایشان انجام می دهید را میدانند.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

2 (two) شما فردی سرگرم کننده و صادق و مسئولیت پذیر هستید و دوست دارید از دیگران مراقبت کنید. شخصیت بسیار خوبی دارید و مردم به راحتی به شما اعتماد می کنند. فردی باهوش، شوخ و سریع فکر هستید که همیشه یک داستان جالب برای گفتن دارید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

3 (three) شما فردی باهوش و متفکر هستید. افکار و ایده های شما از همه مهمتر هستند. دوست دارید به تنهایی به نظریه ها و دیدگاه های خود فکر کنید زیرا شخصیت درونگرا دارید. با کسانی که دوست دارند فکر کنند و یاد بگیرند کنار می آیید شخصی هستید که زمان زیادی را صرف فکر کردن به اخلاق می کنید. سعی می کنید آنچه را که درست است انجام دهید، حتی اگر اکثریت جامعه با شما موافق نباشند.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

4 (four) شما فردی فهیم و فیلسوف هستید و یک روح منحصر به فرد از نوع خود می باشید. اما کمی دمدمی مزاج هستید.معملا افراد شما را اشتباه درک می کنند و این به شما صدمه می زند. خلاقیت شما باید توسعه یابدکه این نیاز به احترام دیگران دارد. فردی هستید که جنبه های روشن و تاریک زندگی را به وضوح می بینید. و بسیار احساساتی می باشید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

5 (five) شخصی با اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر و خیلی مستقل هستید. اصل مهم شما در زندگی این است که “من آن را به روش خودم انجام خواهم داد.” شما بسیار متکی به خود هستید و می دانید چگونه برای خود و افرادی که دوستشان دارید قوی بمانید. شما دقیقا می دانید چه می خواهید و از دنبال کردن رویاهای خود نمی ترسید. تنها چیزی که از مردم می خواهید صداقت است. شما آنقدر قوی هستید که حقیقت را بپذیرید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

6 (six) مهربان و حساس هستید. مردم با شما ارتباط بسیار خوبی دارند. شما دوستان زیادی دارید و دوست دارید به آنها کمک کنید. شما این هاله گرم و روشن را دارید که باعث می شود افراد در اطراف شما احساس خوبی داشته باشند. هر روز به این فکر می کنید که برای پیشرفت خود چه کاری می توانید انجام دهید. شما می خواهید جالب، روشنگر و منحصر به فرد باشید. شما بیش از هر کس دیگری در دنیا به عشق ورزیدن نیاز دارید. شما حتی حاضرید کسانی که شما را دوست ندارند دوست داشته باشید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

7 (seven) شما خوشحال و غیر قابل تكلم هستید. شما فردی بسیار حساس و فهمیده هستید. شما شنونده خوبی هستید که می دانید چگونه قضاوت نکنید. شما معتقدید که هر کس سفر خود را در زندگی دارد. شما برای افراد و رویدادهای جدید باز هستید. شما در برابر استرس بسیار مقاوم هستید و به ندرت نگران هستید. به طور معمول، شما بسیار آرام هستید. شما همیشه موفق می شوید اوقات خوبی داشته باشید و هرگز راه خود را گم نکنید.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

8 (eight) شما جذاب و پرانرژی هستید. شما فردی سرگرم کننده هستید که می دانید چگونه مردم را بخندانید. شما در یک حالت هماهنگ با کیهان زندگی می کنید. شما خودجوش و مشتاق هستید. شما هرگز به یک ماجراجویی نه نمی گویید. اغلب، در نهایت افراد را غافلگیر و حتی شوکه می کنید. اما تو اینطوری هستی . . شما همیشه به خودتان وفادار می مانید. شما علایق زیادی دارید و اگر چیزی برایتان جالب باشد، تا زمانی که دانش عمیقی در این زمینه کسب نکنید آرام نخواهید ماند.

تست شخصیت شناسی از روی درخت

9 (nine) خوش بین و خوش شانس هستید. شما معتقدید که زندگی یک موهبت است و سعی می کنید تا جایی که ممکن است به دست آورید و از این موهبت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما به دستاوردهای خود بسیار افتخار می کنید. شما آماده اید که از طریق ضخیم و نازک به افرادی که به آنها اهمیت می دهید بچسبید. شما رویکرد بسیار سالمی به زندگی دارید. لیوان برای شما (حداقل) نیمه پر است. شما از هر فرصتی برای بخشش، یادگیری و رشد استفاده می کنید، زیرا معتقدید که زندگی برای انجام این کار کوتاه تر از آن است.

تست شخصیت شناسی از روی درخت


لطفا رای دهید !
   
+14

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود