دانلود تقویم سال جدید 1394 HD Wallpaper Calendar

تقویم 94

دانلود تقویم سال 1394 هجری شمسی در قالب والپیپرهای بسیار زیبا HD Calendar Wallpaper 1394 در این مطلب 6 مجموعه تقویم 94 رو در قالب چهار موضوع تقویم رویایی 94 شامل 12 والپیپر تقویم با کیفیت متناسب با فصل های سال از جمله تقویم بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان که نمونه تصویر آن را بالا مشاهده می کنید آماده کردیم.

تقویم فانتزی 94

مجموعه دوم تقویم با موضوع فانتزی است که متشکل از 12 تقویم والپیپر فوق العاده زیبا در موضوعات فانتزی و متناسب با فصول سال است که نمونه تقویم آن را نیز می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. کلیه والپیپرهای با کیفیت بالا و فرمت Jpg هستند که می توانید از آن های به عنوان Desktop Background خود استفاده کنید.

تقویم بهاری 1394

مجموعه سوم شامل تقویم سال 1394 در قالب والپیپرهای گرافیکی زیبا با موضوع گل HD Flower Calendar 1394 می باشد. این مجموعه شامل 12 تقویم بسیار زیبا با زمینه گل های مختلف است که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را دانلود کنید. نمونه ولپیپر های این تقویم را نیز می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

تقویم 1394 والپیپرهای دریایی زیبا

مجموعه چهارم دانلود تقویم 1394 هجری شمسی در قالب مجموعه والپیپرهای زیبای دریایی HD Sea Calendar Wallpaper 94 . این پک همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید شامل 12 تقویم بسیار زیبای سال 94 با پس زمینه دریا ، ساحل و امواج می باشد که بسیار دیدنی است پیشنهاد می کنم از دست ندهید و بصورت کاملا رایگان از وب سایت محبوب کافی نت IRدانلود کنید.

دانلود تقویم 94 با موضوع طبیعت

عنوان موضوع پنجم : دانلود والپیپر تقویم سال 1394 در قالب تصاویر با کیفیت و زیبا با موضوع طبیعت می باشد. در این مجموعه 12 والپیپر HD Wallpaper Calendar زیبا گلچین و تقویم های سال 94 روی آن قرار داده شده است. تقویم تصاویر زمینه Desktop Backgroundهای زیبا که حال و هوای میزکار شما را تغییر می دهد که مطمئنا از آن لذت خواهید برد. نمونه این تقویم ها را می توانید در تصویر فوق مشاهده کنید.

تقویم سال جدید 94 با موضوع برف

مجموعه ششم و آخر این مطلب عبارت است از دانلود تقویم سال جدید در قالب تصاویر پس زمینه برفی Snow Calendar HD Wallpaper 1394 که متشکل از 12 والپیپر برفی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.
رمز عبور کلیه فایل های دانلودی آدرس سایت www.coffe-net.ir می باشد.

 تقویم سال جدید را در صفحه اصلی دنبال کنید...


لطفا رای دهید !
   
+6
دانلود با موضوع طبیعت
حجم فایل : 25 مگابایت
دانلود با موضوع برفی
حجم فایل : 27 مگابایت
دانلود با موضوع بهاری
حجم فایل : 4 مگابایت
دانلود با موضوع گلهای بهاری
حجم فایل : 12 مگابایت
دانلود با موضوع فانتزی
حجم فایل : 11 مگابایت
دانلود با موضوع رویایی
حجم فایل : 18 مگابایت

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود