بیوگرافی مونا کرمی

بیوگرافی مونا کرمی

نام اصلی : مونا کرمی Mona Karami
تاریخ تولد : 18 آذر 1369
محل تولد : گلستان
حرفه : بازیگر
سالهای فعالیت : 1378 تاکنون

بیوگرافی مونا کرمی

زندگینامه

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی در شهر مینودشت استان گلستان در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر بنام مجید دارد که 3 سال کوچکتر از اوست و کار موسیقی می کند. اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

بیوگرافی مونا کرمی

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.ایشان با نمایش های الجزایر بکارگردانی میلاد فرج زاده و نمایش خانوادگی با بهیاد نجفی و نمایش نقش دوم افشین زمانی تجربه های موفقی را بدست آورده است.

بیوگرافی مونا کرمی

حرفه ای با نمایش رادیویی

من از سال 1389 وارد رادیو جوان شدم و در یک پروسه با آقای محرابی کار نمایش کردم.

بیوگرافی مونا کرمی

در جلوی دوربین

در سال 1394 وقتی 25 ساله بود اولین بار با سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش سحر همسر بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت. در این مجموعه با بازی کنار چهره هایی چون جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، شیلا خداداد ، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ به گفته خود بهترین اتفاق زندگی هنریش رخ داد.

بیوگرافی مونا کرمی

وقفه دو ساله

بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد به مدت دو سال از عرصه هنری دور شد تا اینکه با فیلم کوتاه خرده ریزه بازگشت و دوباره درگیر تئاتر شد. ایشان در سال 1396 با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

بیوگرافی مونا کرمی
شهرت با حوالی پاییز

ایشان بعد از سه سال دوری از تلویزیون سال 97 در دومین تجربه خود با سریال حوالی پاییز در نقش شیوا به تلویزیون بازگشت که بسیار دیده شد. مونا کرمی در این سریال با پردیس منوچهری هم بازی شد تا اینکه در سال 99 با فصل سوم سریال از سرنوشت با نقش آرزو دوباره در تلویزیون حضور داشت.

بیوگرافی مونا کرمی

نقش رویا تیموریان

خانم رویا تیموریان در سریال حوالی پاییز مادارانه کنار من بودند ، ایشان بسیار صبرو و مهربان همه چیز را تحمل می کنند و تجربه پنجاه سالشان را در اختیارم گذاشتند.

بیوگرافی مونا کرمی

شهرت از راه درست

اهداف آدم ها با یکدیگر فرق دارد، من معروفیت به هر قیمتی را دوست ندارم بنظرم شهرت خیلی اتفاق جذابی هست اما باید از راه درست اتفاق بیفتد.

بیوگرافی مونا کرمی

تفاوت با قاب تصویر

مونا دختر شاداب ، پر چنب و جوش و خوش صحبتی است و شخصیت واقعی اش با نقش هایی که بازی می کند بسیار فاصله دارد. خاطرات برادرش مجید از مونا نشان می دهد که او اصلا شخصیت آرامی نداشته و همیشه با برادرش در چالش بوده است.

بیوگرافی مونا کرمی
خوانندگی با برادر

من برادرم چون کار موسیقی می کند هر زمانی که بروم خانه وقتی برادرم گیتار و پیانو میزند بله منم در خواندن همراهیش می کنم.

بیوگرافی مونا کرمی

از فوتبال تا غذا

علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه اش تنیس است و در کنار آن به خواندن کتاب بخصوص ادبیات کلاس علاقمند است. دست پخت خوبی در آشپزی دارد و غذای مورد علاقه اش ماکارونی است.

بیوگرافی مونا کرمی
علاقه به مدلینگ

در رنگ شناسی و ست کردن لباس هایش بسیار موفق است و با اینکه تجربه کار مدلینگ ندارد اما این صنعت از علاقمندی های اوست.

بیوگرافی مونا کرمی

Filmography
1394    آپاندیس

بیوگرافی مونا کرمی

Television
1395   بیمار استاندارد
1396   بازگشت
1397   حوالی پاییز
1398   دلدار
1399   از سرنوشت
1399   چوب خط

بیوگرافی مونا کرمی


لطفا رای دهید !
   
+49

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود