بیوگرافی عطا عمرانی

بیوگرافی عطا عمرانی

نام اصلی : عطا عمرانی Ata Omrani
تاریخ تولد : 24 تیر 1365
محل تولد : تهران
حرفه : بازیگر
سالهای فعالیت : 1390 تاکنون

بیوگرافی عطا عمرانی

زندگینامه

عطا عمرانی متولد 1365 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معدن و دانش آموخته بازیگری می باشد، از کلاس های آموزشی و تئاتر به بازی در سینما و تلویزیون رسیده است. در سال 1387 وقتی 22 ساله بود برای ورود به حرفه بازیگری در کلاس های امین تارخ ثبت نام کرد و یک دوره معمولی و سپس دوره پیشرفته را گذراند.

بیوگرافی عطا عمرانی
از معدن تا بازیگری

زمانی که انتخاب رشته کردم معدن از سخترین کارهای دنیا بود، وقتی هم کار در معدن را رها کردم و درس بازیگری خواندم شنیدم بازیگری از معدن هم سخت تر است. پس من آدم انجام کارهای سخت هستم.

بیوگرافی عطا عمرانی
معلمی بنام تارخ

امین تارخ در کلاسهای بازیگری مانند یک پدر هر آنچه از توانش بر می آمد در اختیار من و دوستانم که آنجا بودیم قرار می داد تا یک اتفاق خوب برای ما بیفتد.

بیوگرافی عطا عمرانی
شروع بازیگری

امین تارخ با دعوت سعید نعمت الله (نویسنده و فیلمنامه نویس) به کلاس بازیگری اش باعث آشنایی وی با عطا عمرانی شد، سپس نعمت الله او را به اقای محمد مهدی عسگرپور کارگردان معرفی کرد. به این ترتیب در سال 1390 عطا عمرانی بازیگر سریال شیدایی شد.
بیوگرافی عطا عمرانی

من آدم ایده آلیستی هستم

برای رسیدن به ایده آلم در زندگی دوست دارم رقابت کنم، البته باید کسی بالای سرم باشد داد بزند و خلاصه کاری کند تا بهم برخورد و غیرتی شوم تا موتورم روشن شود.

بیوگرافی عطا عمرانی
روی پول بازیگری حساب کردم

من هم مثل بقیه روی پولی که از بازیگری در می آورم حساب می کنم، بالاخره بازیگر زحمت میکشد و در قبالش دستمزد می گیرد، دروغ است کسی بگوید بدون هیچ چشم داشتی هر کاری می کند

بیوگرافی عطا عمرانی
از کیمیا تا جایزه بازیگری

عطا عمرانی سال 1394 در نقش فرشید در سریال کیمیا دیده شد. در سریال در جستجوی آرامش سعید سلطانی خوش درخشید و در سال 96 موفق به دریافت تندیس بازیگر مرد از جشوار تئاتر شهر برای نمایش شرم و دغدغه شد.

بیوگرافی عطا عمرانی

Television
1390   شیدایی
1394   کیمیا
1395   ماه و پلنگ
1396   در جستجوی آرامش
1398   روزگار
1399   شاهرگ

بیوگرافی عطا عمرانی
Theater
1394   جنایت و مکافات
1395   اسکورسیزی
1396   شرم و دغدغه

بیوگرافی عطا عمرانی


لطفا رای دهید !
   
+53

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود