ساعت پخش و تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم / مهران مدیری

ساعت پخش و تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم / مهران مدیری

ساعت و روزهای پخش برنامه دورهمی
برنامه دورهمی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران مطرحی چون:سیامک انصاری ، رامین ناصرنصیر ، الیکا عبدالرزاقی ، محمد نادری ، مهران رنجبر ، سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

ساعت پخش و تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم / مهران مدیری

دکور برنامه دورهمی

زمان پخش و تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم :
برنامه دورهمی جمعه ها ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود و باز پخش اول آن روز بعد ساعت 7 صبح، باز پخش دوم آن ساعت 11 صبح و باز پخش سوم آن ساعت 17:00 بعد از ظهر می باشد.
برنامه دورهمی شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود و باز پخش اول آن روز بعد ساعت 7 صبح، باز پخش دوم آن ساعت 11 صبح و باز پخش سوم آن ساعت 17:00 بعد از ظهر می باشد.
سریال دورهمی که پیش از این زعفرون نام داشت، در 156 قسمت برای پخش از شبکه نسیم ساخته می شود.

بازیگران دورهمی :
مهران مدیری ، سیامک انصاری ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، محمد نادری ، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
به جز بازیگران ثابت ، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

سایر عوامل برنامه دورهمی :
تهیه کنندگان:هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی
نویسنده:امیر مهدی ژوله
طراح لباس:پیام حسین سوری
طراح صحنه و دکور:مهدی هاشمی
طراح گریم:ایمان امیدواری
برنامه ریز و دستیار یک کارگردان:حسن لباف
مشاور رسانه ای:امین اعتمادی


لطفا رای دهید !
   
0

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود