آخرین اگهی های ارسالی چنی [دانلود اپلیکیشن چنی]

بیوگرافی سو این گوک

بیوگرافی سئو این گوک

نام اصلی : سو این گوک / Seo In-guk / 서인국
تاریخ تولد : 23 اکتبر 1987
محل تولد : اولسان
ملیت : کره جنوبی South Korea
تحصیلات : Daebul University - Applied Music
حرفه : بازیگر . خواننده . ترانه سرا
سبک موسیقی : کی پاپ .پاپ دنس .آر بی
ساز ها : پیانو . گیتار
سالهای فعالیت : 2009 تاکنون
کمپانی اسپانسر : BS Company .Jellyfish .CJ E&M .Irving .Nippon Crown

بیوگرافی سئو این گوک

زندگینامه

سو این گوک متولد 23 اکتبر 1987 خواننده و بازیگر و ترانه سرای اهل کره جنوبی است.او حرفه خوانندگی خود را با برنده شدن در برنامهٔ استعداد یابی "سوپراستار کی" در سال 2009 شروع کرد.

سو این گوک

در سال 2012 با بازی در سریال "پاسخ به 1997" از شبکه "تی وی ان" در حرفه بازیگری به موفقیت چشم گیری دست یافت. از آن زمان، او در سریال های تلویزیونی دبیرستان پادشاه ساوی (2014)، سلام هیولا (2015) ، تیم 38 (2016) ، لویی پادشاه خرید (2016) و لبخند چشم شما را رها کرده (2018) ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است (2021) و کافه مینامدانگ (2022) بازی کرده است.

بیوگرافی سئو این گوک

اوایل زندگی و تحصیلات

سو در ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۷ در اولسان متولد شد. در سن ۱۰ سالگی تحت تأثیر موسیقیدان سبک راک Kim Jung-min قرار گرفت، و تصمیم بر خوانندگی گرفت. او در دورهمی‌های خانوادگی و رویدادهای مدرسه اجرا می‌کرد و در دانشگاه Daebul به مطالعهٔ موسیقی کاربردی پرداخت.

بیوگرافی سئو این گوک

همچنین در مصاحبه‌های آژانس‌های سرگرمی هم شرکت کرد، و پس از بارها و بارها رد شدن در مصاحبه‌ها به او گفته شد که وزنش را کاهش دهد. او برای مدتی به پرخوری عصبی دچار شد.

بیوگرافی سئو این گوک

حرفه بازیگری
در سال ۲۰۰۹ او به شبکهٔ تلویزیونی Mnet پیوست و برنده فصل اول بهترین موسیقی شد. پس از دریافت جایزه کانون توجه همگان شد و با حضور در برنامه‌های مختلف و مصاحبه‌های گوناگون شهرت یافت. این گوک موفق به دریافت جایزه در برنامه سوپراستار کی شد.

بیوگرافی سئو این گوک

در سال ۲۰۱۲ یکی از بازیگران موزیکال عاشقانهٔ گوانگ هوامون شد. بعد، با بازی در سریال باران عشق به عنوان بازیگر نقش مکمل به صنعت بازیگری وارد شد. برای گسترش حرفهٔ خود، قراردادی با کمپانی ژاپنی به نام Irving Entertainment امضا کرد.

بیوگرافی سئو این گوک

بیوگرافی سئو این گوک

سئو این گوک  Seo In-guk

بیوگرافی سئو این گوک

یک آلبوم استودیویی ژاپنی به نام Everlasting و یک مینی آلبوم ژاپنی به نام Hug در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. همچنین چندین تک‌آهنگ به زبان ژاپنی در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده بوده و در سال ۲۰۱۵ هم آلبومی به نام Last Song رو به زبان ژاپنی منتشر کرد. اولین نقش اولش را یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۳ با بازی در سریال پاسخ به ۱۹۹۷ به دست آورد.

بیوگرافی سئو این گوک

او در این سریال، نقش پسر نوجوانی که عشق یک طرفه‌ای به بهترین دوست دوران کودکی‌اش دارد را بازی کرد و به خاطر این نقش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. دو تک‌آهنگ به همراه هم‌بازی‌اش در سریال پاسخ ۱۹۹۷، جونگ اون جی خوند که یکی از این دو آهنگ، به نام All For You پرفروش‌ترین تک‌آهنگ سال در چارت Gaon شد.

بیوگرافی سئو این گوک
2013-: دبیوی ژاپنی، برنامه‌های مختلف و بازگشت به بازیگری

در سال ۲۰۱۳ پس از مدتی دور ماندن از دنیای حرفه‌ای با بازی در سریال «من تنها زندگی می‌کنم» تعهد کاری خود را نشان داد. همچنین در سریال کمدی/رمانتیک "خانوادهٔ پلیس" بازی کرد. بازگشت به صحنهٔ موسیقی نیز با آهنگ زیبای "با خنده یا با اشک" انجام شد.

بیوگرافی سئو این گوک

موزیک ویدیو این آهنگ بسیار زیبا و مملو از احساسات با حضور کو هه سان ساخته شد. سپس آهنگ ژاپنی خود با نام پرواز به دور را خواند. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ او در سریال خورشید ارباب درام نوشته شده توسط خواهران هونگ در نقش یک سرباز سابق که تبدیل به رئیس بخش امنیتی یک مرکز خرید می‌شود، ایفای نقش کرد.

در اکتبر ۲۰۱۳ اولین فیلم سینمایی خود را به نام بدون تنفس که در مورد مسابقات شنا است در کنار لی جونگ سوک و یوری (از گروه SNSD) بازی کرد.
بیوبیوگرافی سئو این گوکگرافی سئو این گوک

او سپس با بازی در مینی سریال پنج قسمتی another parting که در مورد یک مرد و زن که در آخرین لحظه از زندگی خود همدیگر را ملاقات می‌کنند و یک روز خاص را صرف با هم بودن می‌کنند، است؛ که توسط LOEN Entertainment تولید شده، این درام اولین بار در فوریه ۱۷، ۲۰۱۴ در گروه Taekwang متعلق به کانال کابلی Dramacube پخش شد (همچنین پخش در BTV و یوتیوب).

بیوگرافی سئو این گوک

در سال ۲۰۱۴ سو سریال کابلی رمانتیک «پادشاه زرنگ دبیرستان» را بازی کرد که در آن، او نقش یک دانش آموز دبیرستانی و ستاره هاکی را که مجبور به یک زندگی دو زمانی می‌شود را بازی کرد که به جای برادر بزرگتر خود به عنوان یک مدیر اجرایی در یک شرکت آی تی مشغول به کار شد. بعد از آن سال، در اولین درام دوره‌ای با نام چهره پادشاه بازی در نقش ولیعهد گوانگ‌هه که رقیب سیاسی و عشقی پدر خود سون‌جو چوسان است به ایفای نقش می‌پردازد.

بیوگرافی سئو این گوک

در ۲۰۱۵، سو به بازیگران شبکه SBS در برنامه قانون جنگل که در ماه مارس تا ماه مه پخش شد، برای فصل هندوچین می‌پیوندد. او پس از آن به عنوان یک نابغه در سری پلیسی/عاشقانه سلام هیولا ایفای نقش می‌کند که برای اولین بار در ماه ژوئن ۲۰۱۵ در KBS2 پخش شد

بیوگرافی سئو این گوک

در دسامبر ۱۵، ۲۰۱۵، او در کنار دیگر هنرمندان جلی فیش اینترتیمنت، در ساخت آهنگ مشارکتی «عشق در هوا» (کره‌ای: 사랑난로) برای آلبوم ژله کریسمس ۲۰۱۵– ۴랑 شرکت می‌کند. تک‌آهنگ در جایگاه شماره ۱۴ در «گائون دیجیتال چارت» قرار گرفت.

بیوگرافی سئو این گوک

در سال ۲۰۱۶ سو به برنامه قانون جنگل برای بار دوم به فصل مغولستان این مجموعه پیوست. او همچنین در سریال شبکه OCN به نام "واحد ۳۸" در نقش یک کلاه‌بردار حرفه‌ای به‌طور چشمگیری درخشید، واحد ۳۸ بالاترین امتیاز را در تاریخ OCN ازآن خود کرد.

بیوگرافی سئو این گوک

او سپس در نقش اصلی سریال عاشقانه، کمدی، لویی پادشاه خرید از شبکه MBC به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۲۲، او در مجموعه تلویزیونی کافه مینامدانگ هم نقش اصلی ایفا کرد.

بیوگرافی سئو این گوک

Filmography
2013    No Breathing
2016    I Love That Crazy Little Thing
2021    Pipeline
2022    Project Wolf Hunting

بیوگرافی سئو این گوک

Television series
2012    Love Rain
2012    Reply 1997
2012    The Sons
2013    Master's Sun
2013    Reply 1994
2014    High School King of Savvy
2014    The King's Face
2015    Hello Monster
2015    Oh My Ghost
2015    She Was Pretty
2016    Squad 38
2016    Shopaholic Louis   
2018    The Smile Has Left Your Eyes
2019    Abyss
2021    Navillera
2021    Doom at Your Service
2022    Café Minamdang

بیوگرافی سئو این گوک

Web series
2014    Another Parting
2022    Soundtrack #1
2023    Death's Game

بیوگرافی سئو این گوک

Variety show
2013    I Live Alone
2015    Law of the Jungle in Indochina
2015    Mari and Me
2016    Law of the Jungle in Mongolia

بیوگرافی سئو این گوک


لطفا رای دهید !
   
+168

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود