بیوگرافی بی بی BIbi

بیوگرافی بی بی BIbi

نام اصلی : کیم هیونگ سو / Kim Hyung-seo / 김형서
نام هنری : بی بی / Bibi / 비비
تاریخ تولد : 27 سپتامبر 1998
محل تولد : اولسان .کره جنوبی
حرفه : خواننده .بازیگر . رپر .ترانه سرا
خویشاوندان : Kim Na-kyoung (خواهر)
سبک موسیقی : آر بی .کی هیپ هاپ
سالهای فعالیت : 2017 تاکنون
کمپانی اسپانسر : Feel Ghood Music88rising

بیوگرافی بی بی BIbi

زندگینامه

بی بی (Bibi) متولد 27 سپتامبر 1998 در اولسان کره جنوبی، خواننده رپر و ترانه سرا است. دانش آموخته رشته اسپانیایی دانشگاه مطالعات خارجی بوسان می باشد که کار خود را از سال 2017 آغاز نمود و 168 سانتیمتر قد و‌ 48 کیلوگرم وزن دارد. خانواده اش متشکل از والدین و یک خواهر کوچکتر است.

بیوگرافی بی بی BIbi

پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان چانگوون ساپا در رشته اسپانیایی دانشگاه مطالعات خارجی بوسان پذیرفته شد. در کودکی تحت تاثیر عمه اش که نقاش است به نقاشی مشغول بود و حتی الان هم این رشته را کنار نگذاشته است.

بیوگرافی بی بی BIbi

همچنین با اینکه در شهر اولسان به دنیا آمد، اما از دوران راهنمایی به بعد به سونگسان در استان گیونگ سانگ رفت و در دبیرستان رئیس انجمن گروه موسیقی و با خواننده چوی ینا دوست صمیمی شد و بعدا اعتراف کرد تا دبیرستان همیشه موهایش را کوتاه نگه میداشت.

بیوگرافی بی بی BIbi

علاقه به موسیقی تا کشف استعداد

بی بی از وقتی یادش می‌آید شیفته موسیقی بود و در دوران نوجوانی آهنگ های زیادی ساخت. او سرانجام از طریق اپلیکیشن Soundcloud با خواننده آمریکایی-کره‌ای، یون می ره، آشنا شد، این هنرمند پیشکسوت به او پیشنهاد داد با لیبل Feel Ghood Music قرارداد ببندد و بی بی نیز با کمال میل پذیرفت.

بیوگرافی بی بی BIbi

بی بی در سال 2019 به توصیه یون می ره و تایگر جی کی (Tiger JK) بعنوان شرکت کننده در مسابقه استعدادیابی The Fan حضور یافت. او حتی به فینال رسید اما در آخر در جایگاه دوم قرار گرفت. او در 15 می 2019 کار خود را بعنوان یک هنرمند سولو با تک آهنگ Binu آغار نمود.

بیوگرافی بی بی BIbi
نام هنری

این هنرمند نام خود را از کلمه انگلیسی baby به معنای بچه گرفته و در شبکه های مجازی هم از نام Nakedbibi استفاده میکند. او اظهار داشت دلیل انتخاب این نام این است که نوزادان تازه متولد شده ظاهری طبیعی دارند و تحت تأثیر هیچ چیزی قرار نمی گیرند و او نیز میخواهد صادق بودنش را با این نام هنری نشان دهد.

بیوگرافی بی بی BIbi

با وجود تازه کار بودن به دلیل استعداد و جذابیتش با خوانندگان مشهوری مانند کراش، جی پارک، مارک توان، چوی ینا و… همکاری داشته است. او حتی در سال 2022 به همراه یون می ره روی صحنه کوچلا اجرا کرد.

بیوگرافی بی بی BIbi

بیوگرافی بی بی BIbi

تحسین توسط بیلبورد

آهنگ او به نام I’m Good at Goodbyes که در جولای 2020 منتشر شد توسط منتقدان موسیقی بیلبورد در لیست بهترین آهنگ های کی پاپ سال قرار گرفت. از این آهنگ بعنوان نمادی از حال و هوای سال 2020 یاد شد و آوازهای ملایم آن منعکس کننده تنهایی دوران قرنطینه توصیف گردید.

بیوگرافی بی بی BIbi
بعنوان بازیگر

در سال 2021 در فیلم «راهروهای نجواگر» (Whispering Corridors 6: The Humming) نقش جه یون را برعهده داشت و اولین بازیگری خود را تجربه کرد.

بیوگرافی بی بی BIbi

جوایز و افتخارات

سال 2021 برنده جایزه هنرمند سبک R&B Soul از جشنواره Brand Customer Loyalty شد و در همان سال نامزدی های زیادی از جمله نامزدی جایزه هات آیکون، هنرمند تازه کار سال و همکاری سال را نیز بدست آورد.

بیوگرافی بی بی BIbi
فعالیت مدلینگ

بی بی در سال 2020 تا 2021 بعنوان سفیر تبلیغاتی برندهای مشهوری نظیر UNLEASHIA و Levi و NARS انتخاب شد و همچنین به همراه یونجون از TXT و یانگ یانگ از WayV در هفته مد نیویورک شرکت کرد.

بیوگرافی بی بی BIbi

ناگفته ها

● تایپ شخصیتی او INFP می‌باشد و جوان ترین هنرمند لیبل خود Feel Ghood است

● علاوه بر کره ای میتواند انگلیسی و اسپانیایی هم صحبت کند، او گفت اگر در هاگوارتز بود احتمالا عضو گروه ریونکلاو میشد

● خواننده سولو هیونا و چه یونگ عضو توایس از هنرمندانی بودند که بابت اولین آلبومش به او تبریک گفتند

● یک گربه به نام چی چی دارد و در سال 2022 آهنگ Very, Slowly را برای سریال محبوب «بیست و پنج بیست و یک» (Twenty-Five Twenty-One) خواند

بیوگرافی بی بی BIbi

علایق

● عاشق پوشیدن هودی و کفش های کتانی و لباس های غیر رسمی است

● از خوردن قهوه خوشش نمی‌آید

● طرفدار گروه های ردولوت، توایس، بلک پینک، ایتزی است، بخصوص در ردولوت جوی و در بلک پینک لیسا را دوست دارد

● غذاهای تند را دوست دارد و بازی ویدیویی مورد علاقه اش Uncharted است

● یک خالکوبی دارد و بخاطر دو خال قرمز زیر چشمش معروف است، عاشق انیمه Spirited Away است و از شنیدن آهنگ های لی های لذت میبرد.

بیوگرافی بی بی BIbi


لطفا رای دهید !
   
+39

telegram share
  1. نقل قول [لئو]

    اسم فندومش چیه؟

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود