ماسک روغن زیتون

ماسک روغن زیتون

ماسک روغن زیتون معجره ای برای زیبایی پوست

ماسک روغن زیتون

دوست دارید که با ماسک های طبیعی و سالم پوست خود را شاداب کنید؟ بسياري از بانوان ترجیح میدهند که برای نگهداری از مو و هم مراقبت از پوست خویش، از روغن های طبیعی مثل زیتون طبیعی استفاده کنند. با ما باشید تا انواع ماسک روغن زیتون برای زیبایی و شادابی پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

ماسک روغن زیتون

روغن زیتون یکی از ترکیبات محصولات شستشوی پوست صورت است و بعنوان پایه هم در بعضی از محصولات آرایشی معتبر استفاده می شود. یکی ديگر از روش های استفاده از آن، ماسک روغن زیتون برای پوست است. این ماسک ها اثر شگفت انگیزی بر روی سلامتی و زیبایی پوست دارد.

ماسک روغن زیتون

ماسک روغن زیتونماسک روغن زیتون

ماسک روغن زیتون و عسل

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون ( ۳۲ گرم)

۱ قاشق غذاخوری عسل( ۲۵ گرم)

ماسک روغن زیتون

مواد را داخل کاسه ای بریزید و آن قدر هم بزنید تا به ترکیبی یکدست برسید. صورت خود را با صابونی آرام تمیز کنید و آنرا با لایه ی مناسبی از ماسک بپوشانید. ۳۰ دقیقه صبر کنید و آنگاه صورت تان را بشویید. ۲ یا ۳ بار در هفته این کار را تکرار کنید.

ماسک روغن زیتون

درمانی سریع جوش صورت با روغن زیتون

با استفاده از روغن زیتون بطور مستقیم و ماساژ آن با منطقه های تحریک شده پوست میتوانید تمام جوش های صورت خود را از بین ببرید. این روغن دارای آنتی اکسیدان هایی است که میتواند التهاب همراه با اگزما را کاهش دهد، روغن زیتون پایه بسياري از مرطوب کنندهاست. پژوهش های اخیر روی روغن زیتون نشان می دهد زمانی که این روغن به تنهایی استفاده می شود، به علت نداشتن مواد محرک شیمیایی که امکان دارد در کرم فروشگاه پیدا کنید، میتواند چین و چروک و لکه های قهوه ای پوست را کاهش دهد.

ماسک روغن زیتون

 


لطفا رای دهید !
   
+15

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود