اسم لباسای پاییزی رو بلدی؟

اسم لباسای پاییزی رو بلدی؟

مدل و استایل پالتو

استایل های خاص، رنگی رنگی و بسیار شاد پاییز با قوانین و ایده های خاص خودش ذوق ما را برای رسیدن به پاییز صد برابر می کنه! پوشاک و لباس های خاص این فصل از هوا را با معرفی اسم مدل لباس ها برای شما گردآوری کردیم. کسانی که به پوشش و استایل های خود اهمیت زیادی می دهند حتما این بخش را ببینید و اسم مدل لباس های پاییزی را یاد بگیرید.

مدل و استایل پالتو

شَکِت

شَکِت یا اُوِر شِرت که بیشتر برای خانم های لاغر و تینیجر ها مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این مدل شکت ها در پاییز نخ و پنبه است تا گرمای بیشتری داشته باشد. کوتاه بودن این مدل شکت ها اصلا مناسب افراد چاق نیست.

شَکِت یا اُوِر شِرتمدل و استایل پالتو

کت بلیزر

کت بلیزر استایل کاملا رسمی، جذاب و های کلاس است. که بهترین مدل کفش برای آن کفش های پاشنه دار و بوت های پاشنه میخی هستند.

البته در جشن و مهمانی ها بیشتر می پسندد چرا که با بوت های پاشنه میخی استریت گردی و پاساژ گردی کمی سخت است و شما را زود خسته می کند. اما افراد قد بلند با بوت های لژدار یا تخت ست کنند.

مدل و استایل پالتو

وست پافر

وِست پافِر که از پرطرفدارترین مدل لباس های پاییزی است که حتما باید افراد لاغر استفاده کنند. به دلیل پف بودن آن و طرح خاص رودوزی روی این مدل پافرها اصلا مناسب افراد تپل و کوتاه قد نیست. 

 مدل و استایل پالتو

هودی و جاگر

هودی را می توان با کلاس و شیک ترین استایل پاییزی دانست. انتخابی که استایل اسپرت، مهمانی، استریت گردی را به شما می دهد. کلاه این مدل لباس خاص و شیک بودن آن را از دیگر لباسهای پاییزی متمایز می کند. در فصل پاییز هودی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس ها می باشد. 

مدل و استایل پالتو

پالتو تدی

پالتوی تدی یکی از نمونه های شیک و جذابی است که این روزها تبدیل به یک ترند جذاب شده است. کت تدی یک انتخاب زیبا، راحت و پشمی است که مورد توجه جمع کثیری از خانم‌ها قرار گرفته است. 


 مدل و استایل پالتو

پالتو فوتر

مدل پالتو فوتر از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب پالتو می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب و متفاوت در روزهای سرد سال داشته باشید بهتر است از این طرح پالتو در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل و استایل پالتو  


لطفا رای دهید !
   
+47

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود