تست شخصیت شناسی/ گوشی را به چه شکل در دست میگیرید؟

تست شخصیت شناسی/ گوشی را به چه شکل در دست میگیرید؟

تست شخصیت شناسی/ گوشی را به چه شکل در دست میگیرید؟

تست شخصیت شناسی

مدل هایی که گوشی خود را در دست می گیرد، می تواند درباره شخصیت شما چیزهای زیادی بگوید.ما در سایت کافی نتIR تست جالبی را تهیه کرده ایم که بر اساس گوشی دست گرفتن شما شخصیت واقعیتان را نشان خواهد داد.

تست شخصیت شناسی

1- اگر شما گوشی موبایل را با یک دست می گیرید، و با یک دست تایپ می کنید باید بگوییم که فردی با اعتماد به نفس بالا هستید. همیشه آماده ریسک کردن هستید و همیشه از عقل و خرد برای رسیدن به نتایج مطلوب بهره می گیرید.

تست شخصیت شناسی

قبل از اینکه اجازه دهید شخصی به زندگی شما وارد شود به خوبی درباره ی او و اهمیت ورودش به زندگی تان فکر می کنید. شما عاشق مستقل بودن هستید و از اینکه وابسته ی کسی باشید متنفر هستید. شما زیاد اجتماعی نیستید و از جمع های شلوغ و مهمونی رفتن بیزارید به همین دلیل بسیاری از افراد شما را تودار و منزوی می دانند.

تست شخصیت شناسی

2- روش نگه داشتن تلفن نشان دهنده عقل و خرد شما است. شما فردی باهوش، عاقل، منطقی و محتاط هستید. قبل از اقدام به انجام کاری چندین روش را در ذهن خود مروز می کنید، دلایل همه ی اتفاقاتی را که در زندگی تان افتاده بررسی می کنید و به همین دلیل افراد نمی توانند به راحتی شما را فریب دهند. شما یک شخصیت خونسرد و منطقی هستید. دیگران از بحث کردن با شما لذت میبرند چون شنونده بسیار خوبی هستید.

تست شخصیت شناسی

3- استفاده از هر دو دست برای گرفتن و حرکت دادن گوشی نشانه ی عشق شما به سرعت است. شما سریع، کار آمد و همیشه آماده تصمیم گیری هستید، به راحتی شرایط جدید را می پذیرید و خود را با آن وفق میدهید. در روابط عاطفی و عشقی خیلی موفق نیستید، نمی توانید به راحتی به شخص مورد علاقه خود نزدیک شوید و به همین خاطر او را از خود می ترسانید.

تست شخصیت شناسی

4- این روش نگه داشتن نشان دهنده ی خلاقیت شماست. شما ایده ای زیادی دارید که سعی می کنید در زندگی انجام دهید تنهایی را دوست دارید چون باعث می شود بهتر فکر کنید و کاری را ارائه دهید که همه را متعجب کند شما در روابط عاشقانه بسیار خجالتی هستید و همین شمارو از شروع رابطه جدید دور می کند.

تست شخصیت شناسی


لطفا رای دهید !
   
+25

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود