بیوگرافی ژاله درستکار

بیوگرافی ژاله درستکار

نام اصلی : ژاله درستکار Zhale Dorostkar
تاریخ تولد : 19 فروردین 1367
محل تولد : اصفهان .ایران
حرفه : بازیگر
تحصیلات : مهندسی کامپیوتر
سالهای فعالیت : 1392 تاکنون

بیوگرافی ژاله درستکار

زندگینامه

ژاله درستکار متولد ۱۹ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که اولین بار توسط سعید آقاخانی کشف استعداد شد و حالا هم در تیم فوتسال هنرمندان حضور دارد.

بیوگرافی ژاله درستکار

بعنوان اولین فرزند در یک خانواده فرهنگی بدنیا آمد و دو خواهر کوچکتر دارد ، او بصورت جدی از تئاتر و گروه سرود مدرسه فعالیت هنری و بازیگری را آغاز کرد. در نهایت بعد از عدم قبولی در کنکور هنر از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود به کلاس های بازیگری فاطمه معتمد آریا در خانه سوره رفت.

بیوگرافی ژاله درستکار
در جلوی دوربین

اولین بار سال ۱۳۹۱ در ۲۴ سالگی آقای سعید آقاخانی برای سریال خروس من را کشف کردند در واقع زمانی که به اتفاق یکی از دوستانم سری به پشت صحنه مجموعه خنده بازار زدیم که آقای سعید آقاخانی من را دیدند و بهم پیشنهاد بازی دادند. در نهایت بعد از اینکه برای تست دعوت شدم ، رفتم و از بین چند صد نفر انتخاب شدم.

بیوگرافی ژاله درستکار
از سینما تا معراجی ها

سال ۱۳۹۲ در تله فیلم کی به کیه بازی کرد سپس در سال ۱۳۹۳ با فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی وارد پرده سینما شد. اما از نقش هایی که خودش از آن راضیست بازی در سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی است.

بیوگرافی ژاله درستکار
علاقه به آرایشگری

به آرایشگری خیلی علاقه دارم زیرا به نوعی به هنر ربط دارد و شاخه ای از هنر است و اگر قرار بود بجای بازیگری در حیطه دیگری معروف شوم ترجیح می دادم این باشد.

بیوگرافی ژاله درستکار
ژانر مورد علاقه

به هر سه حوزه تئاتر ، تلویزیون و سینما علاقمندم ولی در کل سریال را بیشتر می پسندم چون با مخاطب بیشتری ارتباط برقرار می کند.

بیوگرافی ژاله درستکار

بد عاشق می شوم

تمام خصیصه های خوب برای فروردینی هاست ، فروردینی ها فوق العاده احساسی ، مهربان ، خونگرم ، حساس و زودرنج هستند و قولشان هم خیلی قول است. من خودم بیش از حد دست و دلبازم و اگر هم عاشق شوم بد عاشق می شوم /! خانم ژاله درستکار در حال حاضر مجرد است و خبر ازدواج و همسرش صحت ندارد.

بیوگرافی ژاله درستکار
از پرسپولیس تا فوتسال

خانم بازیگر که طرفدار پرسپولیس می باشد عضو تیم فوتسال هنرمندان هم بوده و به گفته خود سالی یکبار سر تمرین می رود و در پست دفاع بازی می کند.

بیوگرافی ژاله درستکار

کاری که دوست داشتم

چون کلا آدم ایده آل گرایی هستم هنوز نتوانستم به بهترین نقش برسم ولی در حال حاضر تا اینجا بهترین نقشم همان در سریال معراجی ها بود.

بیوگرافی ژاله درستکار

متقلب حرفه ای

زمان دانشگاه به شدت اهل تقلب بودم ، آن زمان عینک می زدم و هر چقدر عینکم را بیشتر می چسباندم بیشتر می توانستم از برگه بغل دستی ام بخوانم. البته یک روز سر امتحان، باغبان دانشگاه که مراقب ما بود برگه های کوچک تقلب را از آستینم درآورد و با اینکه خیلی التماسش کردم که ترم آخرم اما کمیته انضباطی شدم.

بیوگرافی ژاله درستکار
فالوور فیک نخریدم

(با لبخند) مدتی دنبال خرید فالوور بودم ولی گفتند ریزش دارد و خیلی بدتر است. اینکه همه آن ها فالوورهای پولی خارجی و فیک اند به درد نمی خورند، من هم بیخیالش شدم.

بیوگرافی ژاله درستکار

آرزو

آرزوی پیشرفت دارم و اینکه پدر و مادرم از من راضی باشند ، آنها اصفهان زندگی میکنند و با یک دلهره و نگانی به خاطر دوری از من به سر می برند. ازشون تشکر می کنم که هیچوقت برای پیشرفتم مانع من نشدند.

بیوگرافی ژاله درستکار
از پفک تا آشپزی

به خوردن پفک خیلی علاقه دارم اما در بین غذاها قرمه سبزی را خیلی دوست دارم و خودم هم خوب درست می کنم.

بیوگرافی ژاله درستکار

تلویزیون
1392    شب شیشه ای
1392    خروس
1392    باغ سرهنگ
1393    معراجیها
1393    بی‌قرار ۲
1394    کیمیا
1395    روزهای بی‌قراری
1395    برادر
1396    سرسرا
1396    محکومین
1397    تعطیلات رویایی
1398    دنگ و فنگ روزگار جواد مزدآبادی
1399    موچین

بیوگرافی ژاله درستکار

فیلم
1392    آخرین برگ
1393    ساکن طبقه وسط
1395    رسوایی ۲
1395    سه بیگانه
1396    هایلایت
1397    مادری

بیوگرافی ژاله درستکار


لطفا رای دهید !
   
+45

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود