بیوگرافی سپیده آرمان

بیوگرافی سپیده آرمان

نام اصلی : سپیده آرمان Sepide Arman
تاریخ تولد : 1368
محل تولد : تهران
حرفه : بازیگر، نویسنده و روزنامه‌نگار
سالهای فعالیت : 1398 تاکنون
تحصیلات : لیسانس علوم اجتماعی

بیوگرافی سپیده آرمان

زندگینامه

سپیده آرمان متولد سال 1368 در تهران، بازیگر، نویسنده و روزنامه‌نگار است. وی فارغ‌التحصیل رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تهران می‌باشد. او بازیگری را از دوران دانشجویی در کلاس‌های جهاد دانشگاهی پردیس هنرهای زیبا آغاز کرد و پس از آن دوره‌های آموزش بازیگری و کارگردانی را در موسسه «کارنامه» گذراند.

بیوگرافی سپیده آرمان

سپیده آرمان پس از فارغ التحصیلی، روزنامه‌نگاری را در تحریریه روزنامه «ایران» آغاز کرد و سپس در قامت روزنامه‌نگار فرهنگ و هنر در رسانه‌هایی دیگری چون «جام جم» ، «هنرمند» ، «خبرگزاری مهر» و «مجله فیلم» حضور یافت.

بیوگرافی سپیده آرمان

وی همزمان با روزنامه نگاری، بازیگری را نیز ادامه داد و از نقش آفرینی‌های او می‌توان به فیلم‌های کوتاه «تکثیر شده» ، «او مثل من» و «آذین» و حضور در تئاترهایی به کارگردانی رضا حامدی‌خواه و رحمت امینی اشاره کرد.

بیوگرافی سپیده آرمان

او در سال 1398 در اولین حضورش در حوزه فیلمنامه‌نویسی و بازیگری فیلم بلند سینمایی، فیلم نامه فیلم «آهو» را به رشته تحریر درآورد و نقش اصلی این فیلم را نیز بازی کرد‌. «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند اما هنوز امیدش را از دست نداده و در این فیلم غیر از سپیده آرمان بازیگرانی چون رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی و رضا یزدانی حضور دارند.

بیوگرافی سپیده آرمان

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به مستند سازی و اجرا در برنامه‌های گفتگو محور سینمایی و عضویت در انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر اشاره کرد.

بیوگرافی سپیده آرمان

Filmography
1398    او مثل من
1399    تکثیر شده
1399    آهو

بیوگرافی سپیده آرمان


لطفا رای دهید !
   
+46

telegram share

نام شما:
رایـانـامه:
متـن نظر:
کد امنیتی:
عکس خوانده نمی شود